Ir al contenido


Foto
- - - - -

Juande Ramos


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
28 respuestas en este tema

#21 carles

carles

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 146 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 octubre 2007 - 10:09

Hola, he estat llegint els comentaris i Yasu i Tamudo no van coincidir, Yasu si va estar amb juande pero Tamudo quan va arribar a Lleida l'entrenador era Miquel Coromines, va marxar a l'espanyol i vam fitxar al Sabin Illie del valencia.

#22 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 octubre 2007 - 10:46

Juande va entrenar la temporada 97-98,i Yasunaga no va coincidir ni amb Tamudo ni Josemi

#23 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 31 octubre 2007 - 11:01

Juande va entrenar la temporada 97-98,i Yasunaga no va coincidir ni amb Tamudo ni Josemi


tornem-hi... yausnaga i tamudo SI van jugar junts la mitja temporada que va estar Tamudo al lleida..no recordo si era victor muñoz, juande o coromines..però repeteixo..SI van jugar junts...

#24 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 octubre 2007 - 11:11

Juande va entrenar la temporada 97-98,i Yasunaga no va coincidir ni amb Tamudo ni Josemi


tornem-hi... yausnaga i tamudo SI van jugar junts la mitja temporada que va estar Tamudo al lleida..no recordo si era victor muñoz, juande o coromines..però repeteixo..SI van jugar junts...

http://www.lfp.es/

#25 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 31 octubre 2007 - 02:04

Juande va entrenar la temporada 97-98,i Yasunaga no va coincidir ni amb Tamudo ni Josemi


tornem-hi... yausnaga i tamudo SI van jugar junts la mitja temporada que va estar Tamudo al lleida..no recordo si era victor muñoz, juande o coromines..però repeteixo..SI van jugar junts...



Pos jo crec que no.
Quan Yasunaga jugava portavam la samarreta Kappa amb les franjes verticals a la part esquerra del pit i el cèrcol blanc a darrera (on van els dorsals); en canvi, l'any de Tamudo (i josemi, i roa, i setvalls, i escoda.....) portavem una equipació també de Kappa pero totalment blava a excepció del ribet de les manigues amb l'anagrama de l'equip.

#26 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 31 octubre 2007 - 03:10

Jo recordo que la temporada de yasunaga al lleida va ser la mateixa temporada que hi havia el juande. I la temporada del tamudo va ser la següent amb el corominas a la banqueta i després el victor muñoz. Lo que no recordo és si tamudo i victor muñoz van arribar a coincidir!

#27 Rising

Rising

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 88 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 octubre 2007 - 05:25

Com vaig dir en un altre foro, el Lleida un equip trampolí, que porta a l’estrellat o a estrellar-se; això si, sempre: ¡visca el Lleida!

¡Sort Juande!

#28 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 octubre 2007 - 06:01

Qui li havia de dir al Juande quan ens entrenava a nosaltres que havia d'acabar als Spurs cobrant 6.5 milions de leuros...

Jo me n'alegro per ell. Penso que es un tio molt seriós i que està totalment abocat a la seva feina. Per la meva part, les crítiques que se li han fet són completament injustificades. Tots aquells que s'omplen la boca dient que és un pessetero, ja m'agradaria veure'ls a la seva pell.


Doncs jo crec que les crítiques són justificades. Una cosa és deixar un club perquè a l'altre el paguen més i l'altra fer-ho com ho ha fet, amb la temporada inciada i sense dir res a ningú gairebé. Tenint l'aferta com la tenia des de l'estiu, marxar ara és fer-ho per la porta del darrera i deixant un mal regust, quan si ho hagués fet a la pretemporada hagués quedat com un senyor.


No crec que Juande tingués aquesta oferta des de l'estiu. Potser hi havia interès, però segur que no li estaven oferint els 6.5 milions. I en el cas que sí hi fos, segur que el cas Puerta el va posar en un difícil compromís.

De totes maneres, al Juande li estaven multiplicant la fitxa: de poc menys de 2 milions a més de 6, ningú s'ho pensa gaire. A més, la seva relació amb l'impresentable del Del Nido tampoc era res de l'altre món. Aquell tio l'hagués fotut al carrer si perd dos partits més.

Siguem sincers: NINGÚ REFUSA 6 MILIONS D'EUROS PER ANY. I qui digui que "jo sí els refusaria", o va molt sobrat o no s'ho ha pensat gaire seriosament.

I sobre les maneres de marxar, ves. ¿Hagués estat gaire diferent si hagués estat destituït per perdre tres partits seguits al gener?

#29 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 31 octubre 2007 - 07:25

Qui li havia de dir al Juande quan ens entrenava a nosaltres que havia d'acabar als Spurs cobrant 6.5 milions de leuros...

Jo me n'alegro per ell. Penso que es un tio molt seriós i que està totalment abocat a la seva feina. Per la meva part, les crítiques que se li han fet són completament injustificades. Tots aquells que s'omplen la boca dient que és un pessetero, ja m'agradaria veure'ls a la seva pell.


Doncs jo crec que les crítiques són justificades. Una cosa és deixar un club perquè a l'altre el paguen més i l'altra fer-ho com ho ha fet, amb la temporada inciada i sense dir res a ningú gairebé. Tenint l'aferta com la tenia des de l'estiu, marxar ara és fer-ho per la porta del darrera i deixant un mal regust, quan si ho hagués fet a la pretemporada hagués quedat com un senyor.


No crec que Juande tingués aquesta oferta des de l'estiu. Potser hi havia interès, però segur que no li estaven oferint els 6.5 milions. I en el cas que sí hi fos, segur que el cas Puerta el va posar en un difícil compromís.

De totes maneres, al Juande li estaven multiplicant la fitxa: de poc menys de 2 milions a més de 6, ningú s'ho pensa gaire. A més, la seva relació amb l'impresentable del Del Nido tampoc era res de l'altre món. Aquell tio l'hagués fotut al carrer si perd dos partits més.

Siguem sincers: NINGÚ REFUSA 6 MILIONS D'EUROS PER ANY. I qui digui que "jo sí els refusaria", o va molt sobrat o no s'ho ha pensat gaire seriosament.

I sobre les maneres de marxar, ves. ¿Hagués estat gaire diferent si hagués estat destituït per perdre tres partits seguits al gener?


No sé si era la mateixa oferta o no, però baixa no crec que fos. I el cas Puerta va ser a mitjans d'agost, amb la pretemporada finalitzada i la Premier començada ja. Segueixo pensant que hi ha maneres i maneres de deixar un equip...




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos