Ir al contenido


Foto
- - - - -

Juande Ramos


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
28 respuestas en este tema

#1 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 29 octubre 2007 - 06:01

Ara que està de "moda" lo Juande. Dir que ha estat l'últim entrenador que, en certa manera, ens va fer somiar en tornar a estar a Primera. Això passava la temporada 99/00 amb el Lleida acabant la lliga en 5a posició a 2a A. Ens vam quedar a tres punts del Vila-real...

A veure si aconsegueix salvar al 2n (per història) equip de Londres. A més de salvar-lo va dir que duria al Tottenham a la UEFA... Que tingui sort!

#2 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 octubre 2007 - 06:16

em sembla que l'entrenador d'aquella temporada va ser Vicor Muñoz.

I juande Ramos al seu pas pel Lleida, no s pot dir que sortís victorios precisament, tot al contrari, no se si el van fer fora o que però no ho va fer massa bé aqui.

#3 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 29 octubre 2007 - 06:19

em sembla que l'entrenador d'aquella temporada va ser Vicor Muñoz.

I juande Ramos al seu pas pel Lleida, no s pot dir que sortís victorios precisament, tot al contrari, no se si el van fer fora o que però no ho va fer massa bé aqui.


no el van fer pas foro... simplement la segona ja se li va quedar petita..

http://www.juanderam...l&sel=mi1&hl=es

#4 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 29 octubre 2007 - 06:26

Jo he fotut la pota. Juande va estar amb el Lleida la 97-98. També vam quedar 5ns però a 10 puns de Las Palmas...

#5 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 octubre 2007 - 11:52

el seu pas pel Lleida va ser prou bo vam fer una bona temporada,amb jugadors tipo Oliete,Espejo,Miguel,Yasunaga,Elvis Scoria,Besirovic lo millor d´aquell equip sens dubte era el mitg del camp amb Calderon,Roa,Escoda i Vicente Fernandez.
Hem ve al cap un partit a casa contra el Las Palmas que li vam clavar un 5-1 espectacular,al Las Palmas i jugava el mitic Turu Flores, quins temps aquells ,cuan ens codejavam amb lo milloret de 2A

PD:A part de la bona temporda dir que el Juande sempre m´ha semblat un tio molt gris,no se no m´ha caigut mai bè

#6 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 octubre 2007 - 12:12

PD:A part de la bona temporda dir que el Juande sempre m´ha semblat un tio molt gris,no se no m´ha caigut mai bè

jo recordo que no se si va ser la següent temporada de entrenar el Lleida, va fitxar pel Rayo que llavors estava a 1era i ens va tocar jugar a la copa del vividor. Recordo que el Guardiola al acabar la retransmisio va dir que Juande Ramos, tot i la temporada anterior havia estat l'entrenador del Lleida, no va saludar ni res a la premsa de Lleida.

#7 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 octubre 2007 - 02:02

jo recordo que no se si va ser la següent temporada de entrenar el Lleida, va fitxar pel Rayo que llavors estava a 1era


Juande va agafar el Rayo a segona i el va pujar a primera.

#8 David_Hospi

David_Hospi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 octubre 2007 - 09:51

Buenos dias, decir que la semana que viene me voy al pueblo de mis padres a pasar unos dias de relax mas concretamente a Pedro Muñoz, pueblo manchego con buenos quesos y buen y excelente vino. (y en el k hace unos meses hubo un terremoto con epicentro en el mismo pueblo)

Juande proviene de familia trabajadora, casi todo el pueblo trabaja en la vendimia u/o arreglos de cisternas para el transporte de vino. El año pasado para las fechas de verano Juande inaguro las instalaciones deportivas del pueblo ademas de la renovacion del campo de futbol que estaba en un estado bastante lamentable.

Se dice entre la gente mas aficionada del futbol del pueblo, que Juande Ramos podria ser Hijo Honorifico de Pedro Muñoz (tiempo al tiempo). Y aunke no tenga nada k ver, en el pueblo de al lado nacio Sara Montiel, que de esa y de sus cosas estoy seguro que no hablare...


Recuerdo bien cuando descendio al Barça B... y al año siguiente nos cogio a nosotros y nos dejo a un puesto de ascender, k lastima...

ANIMO JUANDE!!! y aunke se te critique por tu salida, creo k todo el mundo nos iriamos de donde estuviesemos si nos dieran 7 millores de euros...

SALUT!!!

#9 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 octubre 2007 - 11:38

Justo premio a una trayectoria...y muy buen contrato por cierto ¡¡¡

#10 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 octubre 2007 - 12:35

Qui li havia de dir al Juande quan ens entrenava a nosaltres que havia d'acabar als Spurs cobrant 6.5 milions de leuros...

Jo me n'alegro per ell. Penso que es un tio molt seriós i que està totalment abocat a la seva feina. Per la meva part, les crítiques que se li han fet són completament injustificades. Tots aquells que s'omplen la boca dient que és un pessetero, ja m'agradaria veure'ls a la seva pell.

#11 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 30 octubre 2007 - 01:37

a mi no ma caigut masa be mai, pero espero que tingui sort.

trobo que ha deixat una mica tirat al Sevilla, pero crec ke ha fet be, pk si el Sevilla hagues perdut uns quan partits mes a lo millor del Nido el deixa tirat a ell.

#12 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 30 octubre 2007 - 02:14

no va ser l'any de Tamudo?

#13 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 30 octubre 2007 - 05:13

no va ser l'any de Tamudo?


1998-99

Tamudo, Josemi, Quique Álvarez, Calderón. Roa, Oriol, J. Carlos Moreno...

Mare meua!!! Quin goig de plantilla.

D'entrenador, Víctor Muñoz.

#14 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 octubre 2007 - 05:32

Pero Yasunaga si que va esta amb ell o no.?¿

#15 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 30 octubre 2007 - 05:36

Pero Yasunaga si que va esta amb ell o no.?¿


No van coincidir amb Tamudo. Yasu va estar al Lleida la temporada anterior.

Si et refereixes si van coincidir Yasu i Juande, sí.

#16 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 30 octubre 2007 - 05:44

Pero Yasunaga si que va esta amb ell o no.?¿


No van coincidir amb Tamudo. Yasu va estar al Lleida la temporada anterior.

Si et refereixes si van coincidir Yasu i Juande, sí.


Yasunaga i Tamudo si van coincidir... recordo aquell lleida-numancia (entrenat pel Lotina) on tamudo va fer bo a Yasunaga..va ser l'únic partit on el oriental va estar sobervi i destacat.

#17 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 30 octubre 2007 - 06:12

Pero Yasunaga si que va esta amb ell o no.?¿


No van coincidir amb Tamudo. Yasu va estar al Lleida la temporada anterior.

Si et refereixes si van coincidir Yasu i Juande, sí.


Yasunaga i Tamudo si van coincidir... recordo aquell lleida-numancia (entrenat pel Lotina) on tamudo va fer bo a Yasunaga..va ser l'únic partit on el oriental va estar sobervi i destacat.


Osti... Entre que jo no estic massa fi i la secció d'història de la LFP em fot el pel no en dono ni una!!!

Menos mal que esteu al "quite"...

#18 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 30 octubre 2007 - 06:25

Pero Yasunaga si que va esta amb ell o no.?¿


No van coincidir amb Tamudo. Yasu va estar al Lleida la temporada anterior.

Si et refereixes si van coincidir Yasu i Juande, sí.


Yasunaga i Tamudo si van coincidir... recordo aquell lleida-numancia (entrenat pel Lotina) on tamudo va fer bo a Yasunaga..va ser l'únic partit on el oriental va estar sobervi i destacat.


Osti... Entre que jo no estic massa fi i la secció d'història de la LFP em fot el pel no en dono ni una!!!

Menos mal que esteu al "quite"...



es que m'hen recordo d'aquell partit perquè va ser diumenge al matí (el van fer pel plus) i els ILERGETES vam penjar una pancarta en memòria de Aitor Zabaleta que feia pocs dies que l'havien matat uns fills de gossa.

#19 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 30 octubre 2007 - 07:20

Qui li havia de dir al Juande quan ens entrenava a nosaltres que havia d'acabar als Spurs cobrant 6.5 milions de leuros...

Jo me n'alegro per ell. Penso que es un tio molt seriós i que està totalment abocat a la seva feina. Per la meva part, les crítiques que se li han fet són completament injustificades. Tots aquells que s'omplen la boca dient que és un pessetero, ja m'agradaria veure'ls a la seva pell.


Doncs jo crec que les crítiques són justificades. Una cosa és deixar un club perquè a l'altre el paguen més i l'altra fer-ho com ho ha fet, amb la temporada inciada i sense dir res a ningú gairebé. Tenint l'aferta com la tenia des de l'estiu, marxar ara és fer-ho per la porta del darrera i deixant un mal regust, quan si ho hagués fet a la pretemporada hagués quedat com un senyor.

#20 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 octubre 2007 - 08:00

Pero Yasunaga si que va esta amb ell o no.?¿


No van coincidir amb Tamudo. Yasu va estar al Lleida la temporada anterior.

Si et refereixes si van coincidir Yasu i Juande, sí.


Yasunaga i Tamudo si van coincidir... recordo aquell lleida-numancia (entrenat pel Lotina) on tamudo va fer bo a Yasunaga..va ser l'únic partit on el oriental va estar sobervi i destacat.


Osti... Entre que jo no estic massa fi i la secció d'història de la LFP em fot el pel no en dono ni una!!!

Menos mal que esteu al "quite"...



es que m'hen recordo d'aquell partit perquè va ser diumenge al matí (el van fer pel plus) i els ILERGETES vam penjar una pancarta en memòria de Aitor Zabaleta que feia pocs dies que l'havien matat uns fills de gossa.



Jo del Tamudo men recordo que es va fer bo al Lleida amb el Josemi crec que Yasunaga ere mediatic mes pel fet de ser Japones o el que fos que per el seu joc a mi me va donar la seva samareta de entrenament.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos