Ir al contenido


Foto
- - - - -

El Benavent no acaba d´arrancar!!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
35 respuestas en este tema

#1 MANDONI

MANDONI

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 octubre 2007 - 12:08

Mira que hi pateixo!!,però aquest Benavent no acaba de rodar com tots esperavam.
Ahir si bé l´arbit no ens va afavorir en res,peró també es cert que no s´acaba de fer gols i matar el partit.
Algú comenta que el Ravnic ha confiat massa en algúns que no acaben de rutllar i altres que sempre hi habia confiat,temps pasats,ara tenen que marxar per poder jugar.
Amb aquesta plantilla espero que es rectifiqui i es pugui pujar posicions.
¿Que n´opineu?

#2 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 octubre 2007 - 12:56

Que Gimenells 2 - 3 Albesa. Ui quin malrotllo que hi ha a Albesaaaaa....

#3 MANDONI

MANDONI

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 octubre 2007 - 01:16

felicitats Ilerlleida per la vostra victoria,però crec que t´has equivocat de post.Per cert tinc entes que us ha plegat algún jugador?.Es cert?

#4 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 octubre 2007 - 01:22

felicitats Ilerlleida per la vostra victoria,però crec que t´has equivocat de post.Per cert tinc entes que us ha plegat algún jugador?.Es cert?

No me equivocat de post, jo ja se on vull anar a parar i hem suposo que tu tambe saps a on vull anar a parar...
Ens a plegat, com es normal, un jugador que no jugava mai. Aixo te algun tipus de interes o importancia???... O simplement son altres "comentaris" que van rulan per Benavent?

#5 MANDONI

MANDONI

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 octubre 2007 - 01:48

home jo el seu dia vaig fer un comentari sobre uns comentaris que vaig escoltar al camp del Benavent sobre l´Albesa,però estaven en el contexte de un post del Borges i l´Albesa...No se que hi pinta aqui el teu comentari en un post del Benavent.Per cert no es que pugueu treure gaire mes pit que el Benavent,per la classificació.També tens que tenir en compte que esteu (2)dos,two,categories per sota,i ja saps que com més amunt més costa guanyar.
Jo personalment,tinc un gran apreci per l´Albesa i si he fet algún comentari respecte l´Albesa es perqué ho he escoltat i no perqué hagi sortit de mi.Molta sort!!.

#6 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 octubre 2007 - 01:53

home jo el seu dia vaig fer un comentari sobre uns comentaris que vaig escoltar al camp del Benavent sobre l´Albesa,però estaven en el contexte de un post del Borges i l´Albesa...No se que hi pinta aqui el teu comentari en un post del Benavent.Per cert no es que pugueu treure gaire mes pit que el Benavent,per la classificació.També tens que tenir en compte que esteu (2)dos,two,categories per sota,i ja saps que com més amunt més costa guanyar.
Jo personalment,tinc un gran apreci per l´Albesa i si he fet algún comentari respecte l´Albesa es perqué ho he escoltat i no perqué hagi sortit de mi.Molta sort!!.

Mai veuras treure pit de re sortin de jo, al contrari, si alguna cosa hem concidero es bastan humil i de tocar de peus a terra. Simplement me va cremar que pugues sortir un bulo com que a Albesa hi havia mal rotllo quan es tot al contrari i hem va semblar força desafortunat que ho haguesis publicat en un foro sense saber si era cert i tractan-se d'un club petit de poble. I si, avui esteu 2 categories per sobre, pero com ja vaig dir en el seu moment, quan l'aixeta dels bitllets es tanqui, la patacada pot ser molt forta. A la vida s'ha de ser realista.

#7 MANDONI

MANDONI

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 octubre 2007 - 02:49

tens que entrendre que a vegades la rivalitat veinal porta a fer comentaris d´aquest estil per part de les 2 aficions.Segur que Albesa també hi ha algú que s´en alegra de que el Benavent no vagi bé..aixó son coses de la rivalitat...Aixó es un forum i no crec que tingui més importancia.

#8 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 octubre 2007 - 03:12

tens que entrendre que a vegades la rivalitat veinal porta a fer comentaris d´aquest estil per part de les 2 aficions.Segur que Albesa també hi ha algú que s´en alegra de que el Benavent no vagi bé..aixó son coses de la rivalitat...Aixó es un forum i no crec que tingui més importancia.

Ara mateix no hi pot haver cap tipus de rivalitat entre Benavent i Albesa ja que uns estan a Primer regional i els altres a primera catalana. Jo no recordo haver fet cap comentari despectiu contra el Benavent (si ho eh fet refrescam la memoria) doncs enten que me pot fotre que es comentin coses en un foro que no son per a re certes i que en canvi si la gent les llegeix pot pensar que si que ho son.

#9 MANDONI

MANDONI

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 octubre 2007 - 03:19

jo hem refereixo a rivalitats encestrals que van molt més lluny del futbol propiament, i es més própia de la gent que es fill d´aquestes 2 poblacions i també hi viu ..que de jugadors que no son de les 2 poblacions que avui juguen aquí i demà ves a saber on...

#10 Xuso

Xuso

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 342 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 octubre 2007 - 04:07

Jo krek k el problema del Benavent esta a la porteria!!! Klarament tindria k jugar JOEL per a k vagi agafan konfiansa sota pals i pugem arriba a tenir un porter d la casa al lleida!!! Jo provaria aket kanvi i avere k diuen els resultats...

#11 MANDONI

MANDONI

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 octubre 2007 - 04:57

El problema no crec que estigui a la porteria.El Joel entenc que es va equivocar anant al Benavent.Tots sabem que el Ravnic confia més en els veterans.Els joves al Benavent o bé no juguen res o bé que es lo més habitual ja no els fixen.
També el Ballesteros es de la cantera...i el Cravioto, i el ..en fi un munter!!!.

#12 Xuso

Xuso

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 342 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 octubre 2007 - 09:36

El problema no crec que estigui a la porteria.El Joel entenc que es va equivocar anant al Benavent.Tots sabem que el Ravnic confia més en els veterans.Els joves al Benavent o bé no juguen res o bé que es lo més habitual ja no els fixen.
També el Ballesteros es de la cantera...i el Cravioto, i el ..en fi un munter!!!.


Pro pk no se li pot donar l'oportunitat¿? precisament ara no encaixen pocs gols k digem!!! Apart no krek k el JOEL hagi errat en la decisio els seus motius debia tindre per anar-hi!!no krek k ell diges si menkante el benavent i se k no jugare!!Per saber k no a d jugar dons millo al lleida!!!
JOEL TITULAR!!!

#13 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 octubre 2007 - 10:26

El problema no crec que estigui a la porteria.El Joel entenc que es va equivocar anant al Benavent.Tots sabem que el Ravnic confia més en els veterans.Els joves al Benavent o bé no juguen res o bé que es lo més habitual ja no els fixen.
També el Ballesteros es de la cantera...i el Cravioto, i el ..en fi un munter!!!.


Pro <font color=red>perque</font> no se li pot donar l'oportunitat¿? precisament ara no encaixen pocs gols <font color=red>que</font> digem!!! Apart no krek <font color=red>que</font> el JOEL hagi errat en la decisio els seus motius debia tindre per anar-hi!!no krek <font color=red>que</font> ell diges si menkante el benavent i se <font color=red>que</font> no jugare!!Per saber <font color=red>que</font> no a d jugar dons millo al lleida!!!
JOEL TITULAR!!!

Joel mai de la vida pot ser titular tenin al davant al Ballesteros. Joel es un porter mooooooooooooooolt justet, lo unic que se li a donat bola perque era el 3er porter l'any pasat al estar al juvenil del Lleida.

#14 Xuso

Xuso

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 342 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 octubre 2007 - 10:53

El problema no crec que estigui a la porteria.El Joel entenc que es va equivocar anant al Benavent.Tots sabem que el Ravnic confia més en els veterans.Els joves al Benavent o bé no juguen res o bé que es lo més habitual ja no els fixen.
També el Ballesteros es de la cantera...i el Cravioto, i el ..en fi un munter!!!.


Pro <font color=red>perque</font> no se li pot donar l'oportunitat¿? precisament ara no encaixen pocs gols <font color=red>que</font> digem!!! Apart no krek <font color=red>que</font> el JOEL hagi errat en la decisio els seus motius debia tindre per anar-hi!!no krek <font color=red>que</font> ell diges si menkante el benavent i se <font color=red>que</font> no jugare!!Per saber <font color=red>que</font> no a d jugar dons millo al lleida!!!
JOEL TITULAR!!!

Joel mai de la vida pot ser titular tenin al davant al Ballesteros. Joel es un porter mooooooooooooooolt justet, lo unic que se li a donat bola perque era el 3er porter l'any pasat al estar al juvenil del Lleida.


Pro mesa una opurtinat ome!!! per deixarlo k es mostri!!! Semble k tagis esfarait llegin el meu misatge jejeje!!!! Pro tesperava e!!!

#15 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 octubre 2007 - 01:38

Joel tindrà oportunitats al benavent, n'estic convençut.

Pel que fa l'equip els resultats no acaben d'arribar o mes ben dit no arriben però el joc de l'equip no es dolent tampoc, i el que avui es una derrota dema potser una victoria.

#16 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 octubre 2007 - 02:30

ballesteros es un gran porter ell no es el problema, cal recordo que ballesteros ha sentat a la banqueta jugadors com arumi i craviotto.

poc a poc el benavent anire millorant i començara a remonta a la taula.

potser hi ha massa veterania al benavent com viladegut i goyo entre altres.

anims benavent desde tarrega

#17 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 octubre 2007 - 03:48

ballesteros es un gran porter ell no es el problema, cal recordo que ballesteros ha sentat a la banqueta jugadors com arumi i craviotto.

poc a poc el benavent anire millorant i començara a remonta a la taula.

potser hi ha massa veterania al benavent com viladegut i goyo entre altres.

anims benavent desde tarrega

vaya dos cracks Goyo i Viladegut. No crec que sigui precisament la veterania el problema, ja que a Tarrega teniu un Horcajada que no es queda precisament curt.

#18 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 octubre 2007 - 04:12

dos cracks si pero els anys passen, tens rao horcajada es de la edad de goyo 38 o 39. pero aquest any es suplent, dic que potser son massa depedents de aquestos jugadors. son grans jugadors si. pero crec que una mica de joventut falte al benavent.

el problema del benavent es la confiança i que te que fer respecta pel arbrites. que amb aquesta categoria sempre van en contra del equips de fora de barcelona.

#19 esportista

esportista

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 20 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 octubre 2007 - 06:57

El problema no crec que estigui a la porteria.El Joel entenc que es va equivocar anant al Benavent.Tots sabem que el Ravnic confia més en els veterans.Els joves al Benavent o bé no juguen res o bé que es lo més habitual ja no els fixen.
També el Ballesteros es de la cantera...i el Cravioto, i el ..en fi un munter!!!.


Pro <font color=red>perque</font> no se li pot donar l'oportunitat¿? precisament ara no encaixen pocs gols <font color=red>que</font> digem!!! Apart no krek <font color=red>que</font> el JOEL hagi errat en la decisio els seus motius debia tindre per anar-hi!!no krek <font color=red>que</font> ell diges si menkante el benavent i se <font color=red>que</font> no jugare!!Per saber <font color=red>que</font> no a d jugar dons millo al lleida!!!
JOEL TITULAR!!!

Joel mai de la vida pot ser titular tenin al davant al Ballesteros. Joel es un porter mooooooooooooooolt justet, lo unic que se li a donat bola perque era el 3er porter l'any pasat al estar al juvenil del Lleida.


Ilerlleida, tens algo contra el Joel, perqué he buscat tots els missatges que san fet d´aquest noi i sempre tens algun comentari (d´ell i de tota la cantera). Com es diu en algun lloc "Si la envidia fuera tiña, estarias tiñoso".

#20 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 octubre 2007 - 09:43

El problema no crec que estigui a la porteria.El Joel entenc que es va equivocar anant al Benavent.Tots sabem que el Ravnic confia més en els veterans.Els joves al Benavent o bé no juguen res o bé que es lo més habitual ja no els fixen.
També el Ballesteros es de la cantera...i el Cravioto, i el ..en fi un munter!!!.


Pro <font color=red>perque</font> no se li pot donar l'oportunitat¿? precisament ara no encaixen pocs gols <font color=red>que</font> digem!!! Apart no krek <font color=red>que</font> el JOEL hagi errat en la decisio els seus motius debia tindre per anar-hi!!no krek <font color=red>que</font> ell diges si menkante el benavent i se <font color=red>que</font> no jugare!!Per saber <font color=red>que</font> no a d jugar dons millo al lleida!!!
JOEL TITULAR!!!

Joel mai de la vida pot ser titular tenin al davant al Ballesteros. Joel es un porter mooooooooooooooolt justet, lo unic que se li a donat bola perque era el 3er porter l'any pasat al estar al juvenil del Lleida.


Ilerlleida, tens algo contra el Joel, perqué he buscat tots els missatges que san fet d´aquest noi i sempre tens algun comentari (d´ell i de tota la cantera). Com es diu en algun lloc "Si la envidia fuera tiña, estarias tiñoso".

8O Per a re tinc re en contra del Joel tot i que si en contra de la gestió de la cantera que no dels seus jugadors. Jo del Joel dic el que eh vist, si no parlesa amb certesa no diria coses en contra de ningu. Crec que Joel es un bon porter pero no per la primera catalana i menys per poder prendre-li un lloc a Ballesteros. Jo vaig estar a la cantera del lleida i tinc un germa que encara hi es, creus que tinc motius per estar-hi en contra?? I jo de envejos re de re.. del futbol ni visc ni viure.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos