Ir al contenido


Foto
- - - - -

Exili de Primera


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
18 respuestas en este tema

#1 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 23 octubre 2007 - 08:29

Algú del foro va anar als partits que es van jugar al Mini Estadi del Barça degut al tancament del Camp d'Esports durant l'última temporada a Primera Divisió?

El tancamant del Camp d'Esports va ser fruit d'una sanció per una pedrada a l'arbrite en el UE Lleida - Real Oviedo. Lo "maleante" era de Torrefarrera i si no recordo malament el primer dia d'inscripció es van omplir 27 autocars.

Crec que van ser més d'un partit però només recordo el UE Lleida, 0 - CD Logroñés, 0. Potser que l'altre fos contra el Rayo Vallecano o m'equiboco?

Algú pot ampliar l'anècdota?

MERCI!

#2 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 octubre 2007 - 09:26

Jo hi vaig estar en aquell partit al mini. El resultat va ser de 1-1 amb gol de Milinkovic. Vam tenyir el mini de color blau. Sols ens van tancar un partit el camp

#3 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 23 octubre 2007 - 09:43

Osti... Si deuries ser un crio! Quina memòria. Merci per l'aclariment!

#4 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 octubre 2007 - 09:45

Osti... Si deuries ser un crio! Quina memòria. Merci per l'aclariment!

doncs si, debia tindre uns 9-10 anys, i hi vaig anar amb monpare. Va ser molt wapo ja que practicament la zona del camp nou es va convertir en una petita Lleida. El gol del miliki el va fer a la porteria on jo estava.

#5 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 23 octubre 2007 - 09:45

Jo hi vaig estar en aquell partit al mini. El resultat va ser de 1-1 amb gol de Milinkovic. Vam tenyir el mini de color blau. Sols ens van tancar un partit el camp

Jo tambè hi vaig anar.

Lleida 1 - Logronyes 1, no??

#6 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 23 octubre 2007 - 10:17

varies coses...
- no va ser una pedrada..va ser un glaçó de gel (encara més friki) i mai es va demostrar que fos aquell paio de torrefarrera (Segre sempre acusa molt ràpid).
-va ser una autèntica festa el mini estadi... Sector blau, Murssielak's, eurolleida i els Xuts vam estar presents i no vam guanyar perque l'equip era molt just per estar a primera ja que l'afició era de 1ª sobradament.
- molta gent va entrar de gorra ja que al principi ens demanavan els carnets de soci del lleida empleats del barça però va ser tal l'avalanxa de penya que la final van deixar els torns oberts un bon rato fins que va venir la bòfia i va posar freno...

#7 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 23 octubre 2007 - 10:45

varies coses...
- no va ser una pedrada..va ser un glaçó de gel (encara més friki) i mai es va demostrar que fos aquell paio de torrefarrera (Segre sempre acusa molt ràpid).
-va ser una autèntica festa el mini estadi... Sector blau, Murssielak's, eurolleida i els Xuts vam estar presents i no vam guanyar perque l'equip era molt just per estar a primera ja que l'afició era de 1ª sobradament.
- molta gent va entrar de gorra ja que al principi ens demanavan els carnets de soci del lleida empleats del barça però va ser tal l'avalanxa de penya que la final van deixar els torns oberts un bon rato fins que va venir la bòfia i va posar freno...


Merci pels matissos i els diversos aclariments tot i que a Segre (ho he llegit avui mateix a la biblioteca. Ràpid i per sobre, això sí) diu textualment "el club va reconéixer a l'agresor com a vei de Torrefarrera"...

Un luxe tenir a gent com tu al foro i poder compartir les teues vivències. Veig que vas formar par de Els Xuts...

#8 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 octubre 2007 - 10:47

varies coses...
- no va ser una pedrada..va ser un glaçó de gel (encara més friki) i mai es va demostrar que fos aquell paio de torrefarrera (Segre sempre acusa molt ràpid).
-va ser una autèntica festa el mini estadi... Sector blau, Murssielak's, eurolleida i els Xuts vam estar presents i no vam guanyar perque l'equip era molt just per estar a primera ja que l'afició era de 1ª sobradament.
- molta gent va entrar de gorra ja que al principi ens demanavan els carnets de soci del lleida empleats del barça però va ser tal l'avalanxa de penya que la final van deixar els torns oberts un bon rato fins que va venir la bòfia i va posar freno...


Merci pels matissos i els diversos aclariments tot i que a Segre (ho he llegit avui mateix a la biblioteca. Ràpid i per sobre, això sí) diu textualment "el club va reconéixer a l'agresor com a vei de Torrefarrera"...

Un luxe tenir a gent com tu al foro i poder compartir les teues vivències. Veig que vas formar par de Els Xuts...

home... sols veient que te de nick "ilergeta22" ..crec que molts dels xuts.. no debia ser! :lol:

#9 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 24 octubre 2007 - 10:50

varies coses...
- no va ser una pedrada..va ser un glaçó de gel (encara més friki) i mai es va demostrar que fos aquell paio de torrefarrera (Segre sempre acusa molt ràpid).
-va ser una autèntica festa el mini estadi... Sector blau, Murssielak's, eurolleida i els Xuts vam estar presents i no vam guanyar perque l'equip era molt just per estar a primera ja que l'afició era de 1ª sobradament.
- molta gent va entrar de gorra ja que al principi ens demanavan els carnets de soci del lleida empleats del barça però va ser tal l'avalanxa de penya que la final van deixar els torns oberts un bon rato fins que va venir la bòfia i va posar freno...


Merci pels matissos i els diversos aclariments tot i que a Segre (ho he llegit avui mateix a la biblioteca. Ràpid i per sobre, això sí) diu textualment "el club va reconéixer a l'agresor com a vei de Torrefarrera"...

Un luxe tenir a gent com tu al foro i poder compartir les teues vivències. Veig que vas formar par de Els Xuts...


no vaig ser dels xuts però com si ho ves estat..hi havia molta complicitat aquella temporada...

#10 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 octubre 2007 - 10:54

varies coses...
- no va ser una pedrada..va ser un glaçó de gel (encara més friki) i mai es va demostrar que fos aquell paio de torrefarrera (Segre sempre acusa molt ràpid).
-va ser una autèntica festa el mini estadi... Sector blau, Murssielak's, eurolleida i els Xuts vam estar presents i no vam guanyar perque l'equip era molt just per estar a primera ja que l'afició era de 1ª sobradament.
- molta gent va entrar de gorra ja que al principi ens demanavan els carnets de soci del lleida empleats del barça però va ser tal l'avalanxa de penya que la final van deixar els torns oberts un bon rato fins que va venir la bòfia i va posar freno...


Merci pels matissos i els diversos aclariments tot i que a Segre (ho he llegit avui mateix a la biblioteca. Ràpid i per sobre, això sí) diu textualment "el club va reconéixer a l'agresor com a vei de Torrefarrera"...

Un luxe tenir a gent com tu al foro i poder compartir les teues vivències. Veig que vas formar par de Els Xuts...


no vaig ser dels xuts però com si ho ves estat..hi havia molta complicitat aquella temporada...

Entre Ilergetes i Xuts en aquella epoca, no hi havia un cert pique??.. Aixo es el que jo havia sentit si mes no.

#11 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 24 octubre 2007 - 11:22

varies coses...
- no va ser una pedrada..va ser un glaçó de gel (encara més friki) i mai es va demostrar que fos aquell paio de torrefarrera (Segre sempre acusa molt ràpid).
-va ser una autèntica festa el mini estadi... Sector blau, Murssielak's, eurolleida i els Xuts vam estar presents i no vam guanyar perque l'equip era molt just per estar a primera ja que l'afició era de 1ª sobradament.
- molta gent va entrar de gorra ja que al principi ens demanavan els carnets de soci del lleida empleats del barça però va ser tal l'avalanxa de penya que la final van deixar els torns oberts un bon rato fins que va venir la bòfia i va posar freno...


Merci pels matissos i els diversos aclariments tot i que a Segre (ho he llegit avui mateix a la biblioteca. Ràpid i per sobre, això sí) diu textualment "el club va reconéixer a l'agresor com a vei de Torrefarrera"...

Un luxe tenir a gent com tu al foro i poder compartir les teues vivències. Veig que vas formar par de Els Xuts...


no vaig ser dels xuts però com si ho ves estat..hi havia molta complicitat aquella temporada...

Entre Ilergetes i Xuts en aquella epoca, no hi havia un cert pique??.. Aixo es el que jo havia sentit si mes no.




Anem per parts.

el piqué entre xuts i la resta de penyes sempre va existir..però era un piqué sa i una mica perquè els xuts tenien total suport del club i la resta anavam fent com podiem..
era allò de "jo també vull... els Murssielak's tirats a dalt de tot de la general i després en un racó arran del corner de tribuna del vell Gol nord, els Eurolleida no podien encendre bengales (sols petards) mentres el xuts encenien cada parit lo que els hi surtia de la cigala...el Sector Blau feien lo que volien, però veient als xuts com una penya caragolera ".. els xuts tenien una paradeta alguns partits dins del camp, van començar a treure bufandes ,samarretes,etc...la gran bandera que cubria un tros del gol nord i la resta sols teniem pancarta i poca cosa més... una sana enveja diria jo.
els grans piques van ser amb el fugaç grup "els rabassaires" del gol sud (abans cèl·lules independentistes del lleida) i molts després van parar al sector blau, ja que trobaven massa tous als Xuts (cosa discutible).
a part podian haver piques personals però això succeix a tot arreu, no?

#12 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 24 octubre 2007 - 11:29

m'ho oblidava ..els ilergetes van nèixer en le declive del xuts...poc van coincidir (una temporada o dos, al màxim)

#13 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 octubre 2007 - 12:28

aclarit doncs. Jo sabia que havia pasat algo pero no sabia els motius ni re tot i que mel's podria imaginar.

#14 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 octubre 2007 - 03:30

Los Xuts van ser i seran la millor penya que a tingut mai el Lleida almenys per a mi.

#15 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 24 octubre 2007 - 07:20

Los Xuts van ser i seran la millor penya que a tingut mai el Lleida almenys per a mi.



està clar que van ser els millors (que no els primers)en moltes coses i això es d'agraïr.

#16 david1

david1

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 31 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 octubre 2007 - 04:11

Ja han passat molt anys:

el que jo recordo es que ens van tancar el camp per una chorrada i em sembla que va ser ( una bola de paper de plata ) a un linier en una jugada que afavoria els interesos del lleida.... però pa no liar-la vam callar com sempre i vam acatar la decisión de la federación i tots al mini


Els xuts eren i seran de lo millor que li ha pasat al lleida en molts anys ( jo era d' un altra penya) i jo mateix vaig tenir problemes amb ells però imagineu si eren serios que ni ho recordo, com be han explicat eren el grup del club ( per edat i potencial era lo normal) però en general la coexistencia era molt bona inclus en la última epoca es feien dinars de penyes organitzades pels xuts al seu local.....

a les cinc a ricardo vinyes a les set a la promocio!!!!!!!!!!!!!

#17 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 25 octubre 2007 - 04:45

Ja han passat molt anys:

el que jo recordo es que ens van tancar el camp per una chorrada i em sembla que va ser ( una bola de paper de plata ) a un linier en una jugada que afavoria els interesos del lleida.... però pa no liar-la vam callar com sempre i vam acatar la decisión de la federación i tots al mini


Els xuts eren i seran de lo millor que li ha pasat al lleida en molts anys ( jo era d' un altra penya) i jo mateix vaig tenir problemes amb ells però imagineu si eren serios que ni ho recordo, com be han explicat eren el grup del club ( per edat i potencial era lo normal) però en general la coexistencia era molt bona inclus en la última epoca es feien dinars de penyes organitzades pels xuts al seu local.....

a les cinc a ricardo vinyes a les set a la promocio!!!!!!!!!!!!!


grans menjars en aquell local de vora el riu!!!

#18 jor_cam

jor_cam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 315 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 octubre 2007 - 08:29

Jo també hi vaig ser, no hi tinc gaires records, estaba sentat a la general del Mini.. ja fa uns kuants anys!! pot ser ke el gol de logroñes el marques Oleg Salenko??

#19 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 25 octubre 2007 - 08:42

Jo també hi vaig ser, no hi tinc gaires records, estaba sentat a la general del Mini.. ja fa uns kuants anys!! pot ser <font color=red>que</font> el gol de logroñes el marques Oleg Salenko??


Sí noi. Bona memòria. Ho he mirat a la secció "història" de la www.lfp.es




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos