Jump to content


Photo
- - - - -

Crítica constructiva


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,191 posts
  • 2 topics

Posted 16 October 2007 - 11:05 PM

El foro no és "mou".

Suposo que la 2a B és massa avurrida com per generar temes d'interès... I que el foro torni a l'activitat frenètica d'anys anteriors...

Juer... (com diria lo Homer): Me aburro!!!

#2 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,311 posts
  • 0 topics

Posted 16 October 2007 - 11:19 PM

Suposo que la 2a B és massa avurrida com per generar temes d'interès...


Ens keden bastants dies d'aborriment... :evil:

#3 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,457 posts
  • 0 topics

Posted 17 October 2007 - 12:05 AM

I sí es publica un tema com m'avurreixo el suprimeixen...

Que per cert: Perquè es va suprimir el tema m'avurreixo sí era el tema més guapo de tots els foros, que mai he visitat.
Cap foro no té cap tema tant fantàstic, simpàtic, graciós i rialler com aquell...
Per qué el vàreu suprimir, perqué l'havia fet jo?, segur que si l'hagués fet algú altre seria "la gran obra maestra", en fi...

#4 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7,794 posts
  • 0 topics

Posted 17 October 2007 - 12:20 AM

El foro no és "mou".

Suposo que la 2a B és massa avurrida com per generar temes d'interès... I que el foro torni a l'activitat frenètica d'anys anteriors...

Juer... (com diria lo Homer): Me aburro!!!


Una de les raons serà que, una gran majoria de la gent que frecuenta el foro ja es coneix, quan abans no es coneixia ningu tothom postejava, ara l'activitat estarà als messengers particulars o bé al messenger web.

#5 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6,840 posts
  • 3 topics

Posted 17 October 2007 - 01:17 AM

I sí es publica un tema com m'avurreixo el suprimeixen...

Que per cert: Perquè es va suprimir el tema m'avurreixo sí era el tema més guapo de tots els foros, que mai he visitat.
Cap foro no té cap tema tant fantàstic, simpàtic, graciós i rialler com aquell...
Per qué el vàreu suprimir, perqué l'havia fet jo?, segur que si l'hagués fet algú altre seria "la gran obra maestra", en fi...



El post que describies el que veies des de la finestra es mereix estar al Hall of Fame, vaig plorar de riure, en serio.

#6 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,908 posts
  • 0 topics

Posted 17 October 2007 - 11:03 AM

El foro es notorio que ha perdido caliu y no creo que sea porque la gente hable en el messenger, simplemente se ha ido gente muy importante y ya no es una pagina prioritaria para la gente y ha pasado a ser una web de paso y no de estancia fija.

#7 toti

toti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 401 posts
  • 0 topics

Posted 17 October 2007 - 07:03 PM

des de que va marxar el mob el foro es va començar a enfonsar!!!

#8 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,457 posts
  • 0 topics

Posted 17 October 2007 - 07:19 PM

El foro es notorio que ha perdido caliu y no creo que sea porque la gente hable en el messenger, simplemente se ha ido gente muy importante y ya no es una pagina prioritaria para la gente y ha pasado a ser una web de paso y no de estancia fija.


Una web de paso y no de estancia fija debe ser por ti, yo no estoy de acuerdo con este punto de vista, pero weno, si lo ves así pues guay...

Shinji gràcies per potenciar-l'ho però no entenc perquè un tema tant genial e indiferent es tragués de la papelera perquè sinò era el lloc on era???
Gran part del problema del foro, crec que és que se treuen els temes realment inversemblants i impactants, però bé al Einstein se'l considerava tonto i era un geni, és el mateix he sortit massa adelantat al meu temps!!!
:wink: :wink: :wink:

#9 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,908 posts
  • 0 topics

Posted 18 October 2007 - 07:14 AM

Faltan muchos foreros ilustres que animaban el foro en todos los sentidos, se les echa mucho en falta y si no cambia cada vez quedaremos menos...al tiempo ¡¡¡

#10 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,191 posts
  • 2 topics

Posted 18 October 2007 - 02:11 PM

Faltan muchos foreros ilustres que animaban el foro en todos los sentidos, se les echa mucho en falta y si no cambia cada vez quedaremos menos...al tiempo ¡¡¡


Tu lo has dicho: "al tiempo..."




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users