Jump to content


Photo
- - - - -

Feixistes al forum


  • This topic is locked This topic is locked
25 replies to this topic

#1 albertbcn

albertbcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 269 posts
  • 4 topics

Posted 25 September 2007 - 09:38 PM

Quina llàstima que dins dels seguidors del lleida hi hagi feixistes...

Quina sort que gràcies a ells em sento molt més intel.ligent! ;)

Espero adonar-me que aquí hi ha més antifeixistes que feixistes, si no ja marxaré... ;)

albert

Un tal schumaher:
ALBERTOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
ESO ES ESPAс SI NO TE GUSTA VETE A VIVIR A ANDORRA NENE!!
LLEIDA ES ESPAс, Y LO DICHO SI NO TE GUSTA VETE A VIVIR A ANDORRA, YA DE PASO APLICATE ESE CUENTO!
VISCA EL LLEIDA Y VIVA ESPAсAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

Jo li contesto:
Per què perds el temps amb mí subnormal?

I ell em diu:
Subnormal?Sabes el significado de la palabra subnormal?La definicion exacta es deficiente intelectual, se puede definir a personas con un coeficiente intelectual de 70 o inferior a ese numero, generalmente con deficiencias psicologicas pero que generalmente no afectan fisicamente a la personas afectada.
podr�tambien llamarse como parᬩsi cerebral, porque tambien se maltrae su funcion mot��a, y su cuerpo al correr o andar no controla los movimientos como la lengua, brazos,piernas entre otras extremidades.....
Ya que me vacilas pues yo soy mas chulo que tu, asi que COMETE ESA MARICӎ!
MARICӎ?Persona homo sexual, persona que le gusta el mismo sexo que posee, como es tu caso, que lo haces con tu progenitor.
Albertito, Albertito, no juegues conmigo que cuando tu vas, yo ya vuelvo 2000000 veces ok payaso?
Payaso te recuerdo que si te llamo asi no quiere decir que te dediques profesionalmente a este difnisimo trabajo animado sino mas bien es una manera despectiva de nombrarte ok?
VISCA EL LLEIDA Y VIVA ESPAсAAAA JODERRRRRRRRRRRR LA BANDERA BIEN ALTA COJONESSSSSSS!!!!
Y PARA LOS CATALANISTAS, PUTA CATALUNYA!!

#2 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 posts
  • 0 topics

Posted 25 September 2007 - 09:47 PM

els antifeixistes com els feixistes son tots iguals, no tindria que haver-hi ni uns, ni d'altres... :? :? :?

(segurament més d'un m'insultarà ara :roll: :roll: :roll: )

#3 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 25 September 2007 - 10:07 PM

jo soc catala i español, pero soc realista i se que catalunya no es un pais.... no cal fliparseu tan, i per sobre de tot soc ciutadà EUROPEU.

P.D: la política me la sude bastan 8)

#4 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6,840 posts
  • 3 topics

Posted 25 September 2007 - 10:17 PM

els antifeixistes com els feixistes son tots iguals, no tindria que haver-hi ni uns, ni d'altres... :? :? :?

(segurament més d'un m'insultarà ara :roll: :roll: :roll: )




Has llegit el que has escrit? :/


Si no hi haguessin feixistes, no caldria que hi haguessin antifeixistes, ademes, si sapiguessis algo de historia (ja no dic de politica) entendries que el feixisme es una doctrina totalitaria i repulsiva, on condemna a la minoria a la desaparició (el que s'ha intentat fer amb Catalunya, Euskal Herria i Galicia, i que ens ha portat al auto-odi i sentirnos inferiors devant d'Espanya)


Albert, no pasa res de retrassats n'hi han a tot arreu... i com diuen al meu poble, a cada PORC li arriba el seu Sant Marti.

#5 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,033 posts
  • 0 topics

Posted 25 September 2007 - 10:23 PM

suda dakest tio, quan mes bola li donguis pitjor. Sols cal anar al camp per veure la ideologia que predomina al camp d'esports. Tot el que es pugui dir de mes es vendre fum.

#6 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 posts
  • 0 topics

Posted 25 September 2007 - 10:31 PM

els antifeixistes com els feixistes son tots iguals, no tindria que haver-hi ni uns, ni d'altres... :? :? :?

(segurament més d'un m'insultarà ara :roll: :roll: :roll: )

Has llegit el que has escrit? :/

Si no hi haguessin feixistes, no caldria que hi haguessin antifeixistes, ademes, si sapiguessis algo de historia (ja no dic de politica) entendries que el feixisme es una doctrina totalitaria i repulsiva, on condemna a la minoria a la desaparició (el que s'ha intentat fer amb Catalunya, Euskal Herria i Galicia, i que ens ha portat al auto-odi i sentirnos inferiors devant d'Espanya)

Albert, no pasa res de retrassats n'hi han a tot arreu... i com diuen al meu poble, a cada PORC li arriba el seu Sant Marti.

1-soc llicenciat en historia...aixì que no em vingueu a donar classes d'historia.

2-em referia a que les persones que utilitzen la violencia i l'intimidació per expresar les seves tendencies, no tenen cap tipus de credit.

3-no vui entrar en un debat polític...pero siusplau...torna a llegir el que has escrit i pensa en lo que defenses.

gracies.

#7 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,033 posts
  • 0 topics

Posted 25 September 2007 - 10:38 PM

els antifeixistes com els feixistes son tots iguals, no tindria que haver-hi ni uns, ni d'altres... :? :? :?

(segurament més d'un m'insultarà ara :roll: :roll: :roll: )

Has llegit el que has escrit? :/

Si no hi haguessin feixistes, no caldria que hi haguessin antifeixistes, ademes, si sapiguessis algo de historia (ja no dic de politica) entendries que el feixisme es una doctrina totalitaria i repulsiva, on condemna a la minoria a la desaparició (el que s'ha intentat fer amb Catalunya, Euskal Herria i Galicia, i que ens ha portat al auto-odi i sentirnos inferiors devant d'Espanya)

Albert, no pasa res de retrassats n'hi han a tot arreu... i com diuen al meu poble, a cada PORC li arriba el seu Sant Marti.

1-soc llicenciat en historia...aixì que no em vingueu a donar classes d'historia.

2-em referia a que les persones que utilitzen la violencia i l'intimidació per expresar les seves tendencies, no tenen cap tipus de credit.

3-no vui entrar en un debat polític...pero siusplau...torna a llegir el que has escrit i pensa en lo que defenses.

gracies.

mencanta veure com la gent aqui es fica les medalletes...
Esta molt mes ben vist insultar les persones per un foro (recordo algo de butifarra humana) radera un nick simplement perque concideres que es mala persona.. i despres et veus amb moral per criticar els que "utilitzen" la violencia per aturar algo tan esqueros com el feixisme???

#8 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 posts
  • 3 topics

Posted 25 September 2007 - 10:46 PM

totalment dacord amb aqet llicenciat distoria.

Crec qe es igual de dolent el qe diu P.u.t.a Catalunya, qe el qe sempre esta dien P.u.t.a España, españoles de mierda....(i aixo o sento molt x cam desports)

es el mateix, crec qe els españolistes per dir-ho dalguna forma han de dir Viva españa, i els catalanistes Visca catalunya, i deixar dinsultarse uns als altres.

pd: VISCA EL LLEIDA i VISCA CATALUNYA!!!!

#9 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 posts
  • 0 topics

Posted 25 September 2007 - 10:48 PM

els antifeixistes com els feixistes son tots iguals, no tindria que haver-hi ni uns, ni d'altres... :? :? :?

(segurament més d'un m'insultarà ara :roll: :roll: :roll: )

Has llegit el que has escrit? :/

Si no hi haguessin feixistes, no caldria que hi haguessin antifeixistes, ademes, si sapiguessis algo de historia (ja no dic de politica) entendries que el feixisme es una doctrina totalitaria i repulsiva, on condemna a la minoria a la desaparició (el que s'ha intentat fer amb Catalunya, Euskal Herria i Galicia, i que ens ha portat al auto-odi i sentirnos inferiors devant d'Espanya)

Albert, no pasa res de retrassats n'hi han a tot arreu... i com diuen al meu poble, a cada PORC li arriba el seu Sant Marti.

1-soc llicenciat en historia...aixì que no em vingueu a donar classes d'historia.

2-em referia a que les persones que utilitzen la violencia i l'intimidació per expresar les seves tendencies, no tenen cap tipus de credit.

3-no vui entrar en un debat polític...pero siusplau...torna a llegir el que has escrit i pensa en lo que defenses.

gracies.

mencanta veure com la gent aqui es fica les medalletes...
Esta molt mes ben vist insultar les persones per un foro (recordo algo de butifarra humana) radera un nick simplement perque concideres que es mala persona.. i despres et veus amb moral per criticar els que "utilitzen" la violencia per aturar algo tan esqueros com el feixisme???

crec que no he reincidit més en el tema. Vaig donar la meva opinió sobre algu en concret, i no he entrat a discutir-te en cap moment, simplement, perque paso.

i evidentment que tinc la moral per criticar els que utilitzen la violencia, sigui quina sigui la seva finalitat. com veus tu (i tothom), en cap moment he entrat a devatir IDEOLOGIES politiques. Si la teva defensa del antifeixisme es estar en contra del feixisme...doncs fes-t'ho mirar.

#10 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,325 posts
  • 0 topics

Posted 25 September 2007 - 10:48 PM

Albertbcn. Pensa que és molt dificil que tota la gent del Lleida no sigui Feixista. Pero que hi vols fer'hi. No es pot fer res.

#11 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,033 posts
  • 0 topics

Posted 25 September 2007 - 10:49 PM

totalment dacord amb aqet llicenciat distoria.

Crec qe es igual de dolent el qe diu P.u.t.a Catalunya, qe el qe sempre esta dien P.u.t.a España, españoles de mierda....(i aixo o sento molt x cam desports)

es el mateix, crec qe els españolistes per dir-ho dalguna forma han de dir Viva españa, i els catalanistes Visca catalunya, i deixar dinsultarse uns als altres.

pd: VISCA EL LLEIDA i VISCA CATALUNYA!!!!

confons coses. Feixista no igual que espanyol. Antifeixista no igual a Català.
Hi han independentistes fatxes (33) i Espanyols Antifas.
Qui es antifa no te perque tindre ideologies independentistes, tot i que molts cops es lligui.

#12 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,033 posts
  • 0 topics

Posted 25 September 2007 - 10:52 PM

els antifeixistes com els feixistes son tots iguals, no tindria que haver-hi ni uns, ni d'altres... :? :? :?

(segurament més d'un m'insultarà ara :roll: :roll: :roll: )

Has llegit el que has escrit? :/

Si no hi haguessin feixistes, no caldria que hi haguessin antifeixistes, ademes, si sapiguessis algo de historia (ja no dic de politica) entendries que el feixisme es una doctrina totalitaria i repulsiva, on condemna a la minoria a la desaparició (el que s'ha intentat fer amb Catalunya, Euskal Herria i Galicia, i que ens ha portat al auto-odi i sentirnos inferiors devant d'Espanya)

Albert, no pasa res de retrassats n'hi han a tot arreu... i com diuen al meu poble, a cada PORC li arriba el seu Sant Marti.

1-soc llicenciat en historia...aixì que no em vingueu a donar classes d'historia.

2-em referia a que les persones que utilitzen la violencia i l'intimidació per expresar les seves tendencies, no tenen cap tipus de credit.

3-no vui entrar en un debat polític...pero siusplau...torna a llegir el que has escrit i pensa en lo que defenses.

gracies.

mencanta veure com la gent aqui es fica les medalletes...
Esta molt mes ben vist insultar les persones per un foro (recordo algo de butifarra humana) radera un nick simplement perque concideres que es mala persona.. i despres et veus amb moral per criticar els que "utilitzen" la violencia per aturar algo tan esqueros com el feixisme???

crec que no he reincidit més en el tema. Vaig donar la meva opinió sobre algu en concret, i no he entrat a discutir-te en cap moment, simplement, perque paso.

i evidentment que tinc la moral per criticar els que utilitzen la violencia, sigui quina sigui la seva finalitat. com veus tu (i tothom), en cap moment he entrat a devatir IDEOLOGIES politiques. Si la teva defensa del antifeixisme es estar en contra del feixisme...doncs fes-t'ho mirar.

Que hem fasa mirar el que??? Es de logica, me sento antifeixista perque crec que s'ha de combatre la purria nazi que encara volta. Logic... no? Ei tio, que et donguin.

#13 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 posts
  • 0 topics

Posted 25 September 2007 - 10:53 PM

els antifeixistes com els feixistes son tots iguals, no tindria que haver-hi ni uns, ni d'altres... :? :? :?

(segurament més d'un m'insultarà ara :roll: :roll: :roll: )


és que dir que un antifeixista i un feixista són iguals, demostren el teu nivell intel.lectual.

#14 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 posts
  • 0 topics

Posted 25 September 2007 - 11:00 PM

Que hem fasa mirar el que??? Es de logica, me sento antifeixista perque crec que s'ha de combatre la purria nazi que encara volta. Logic... no? Ei tio, que et donguin.

és que dir que un antifeixista i un feixista són iguals, demostren el teu nivell intel.lectual.

els insults i les ofenses demostren la meva teoria. moltes gracies per confirmar lo que jo deia...i sius-plau, pel be del fil, no entreu ara en aquesta dinamica. Us esteu comportant igual que el que insultava al que va obrir el foro....

#15 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,033 posts
  • 0 topics

Posted 25 September 2007 - 11:02 PM

Que hem fasa mirar el que??? Es de logica, me sento antifeixista perque crec que s'ha de combatre la purria nazi que encara volta. Logic... no? Ei tio, que et donguin.

és que dir que un antifeixista i un feixista són iguals, demostren el teu nivell intel.lectual.

els insults i les ofenses demostren la meva teoria. moltes gracies per confirmar lo que jo deia...i sius-plau, pel be del fil, no entreu ara en aquesta dinamica. Us esteu comportant igual que el que insultava al que va obrir el foro....

de re! :lol:

#16 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 posts
  • 0 topics

Posted 25 September 2007 - 11:05 PM

si ell diu que és espanya, tots aquestos i molts més creueuen que no.

Posted Image

#17 albertbcn

albertbcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 269 posts
  • 4 topics

Posted 25 September 2007 - 11:31 PM

Bé, jo no tinc res en contra d'espanya. Com potser sabeu, he estat 15 mesos a madrid, i m'he trobat molt bé.

Jo vaig "começar" a criticar al f1 no per ser espanyol (no sóc tan imbècil) si no perquè no respectava a catalunya, i, entre d'altres coses, anava escribint tarrasa, que jo diria que ni el rajoy ho escriuria així.. ;)

I és clar que trobo molt que hi hagi antifatxa, si antifatxa no significa anar cremant escombraries, i fer grafitis per tot arreu. I antifatxa, és clar, no significa aixó.

Ser català no té res a veure amb la política. Ser català, per mí, significa respetar la meva llengua, història, cultura en general, passat, etc. No vol dir votar a erc o a ciu. Estic cansadet dels tontets que, si dius que ets català, ja posen la política per enmig. Que jo sàpiga el català no el va inventar el carod.

La Ue Lleida, com el Barça (encara que a algú els hi fagi angunia, cosa que trobo normal, ja que roba seguidors que podrien ser del lleida), o altres equips catalans son d'idees catalanes, i respeten a catalunya, i això no vol dir res més. Però clar, cadascú té el dret de sentirse com sigui, però trobo estrany que hi hagi seguidors del lleida que odïin a catalunya. Això passa a l'espanyol, i al sabadell, i algun per tarragona, etc, però pensava que a lleida no passava.

Visca el lleida i visca catalunya!

albert

#18 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,070 posts
  • 9 topics

Posted 25 September 2007 - 11:35 PM

si ell diu que és espanya, tots aquestos i molts més creueuen que no.

Posted Image


Si s'haguessin de manifestar els qui no comparteixen aquesta idea...no hi cabrien en tota Barcelona. Aquesta fotografia només em diu que hi ha una minoria de la població que esta molt unida i lluita constantment pel que vol, cosa que és meritori però no la posis com si fos la majoria de la població catalana perquè no és així.

L'opinió de cadascú ha de ser respectada i per mi és igual de feixista qui no respecta i rebutja les opinions dels altres com els propis feixistes que per aqui s'han definit.

De totes formes crec que no s'ha de parlar de política al foro del Lleida que és el que ens ha unit en aquesta magnifica web. Segur que hi ha molts fòrums de política a internet.

VISCA EL LLEIDA

#19 pache

pache

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 236 posts
  • 0 topics

Posted 25 September 2007 - 11:41 PM

Crec que el tal Schumaher no ha escrit encara (es dedica sols a missatges privats) perquè deu anar pel segon post intentant esbrinar si es feixista o antifeixista, i a sobre samilof li fica lo de Europeu, al pobret li esteu fent un lio mental..

Prou feines té per buscar dos paraules al diccionari i ficar-les amb un privat, no li digueu més coses que al final no es podrà lligar ni els cordills de les sabates tan pensar!!!

Com diu Ilerlleida: "suda dakest tio", no es mereix ni estar en aquest foro.

Visca el Lleida i Visca l'Esport!!!!

#20 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,273 posts
  • 20 topics

Posted 25 September 2007 - 11:43 PM

no sigueu crios... passeu aquest schumaher(si es que amb aquest nick) típic pamplines mongoloide que habita en el nostre foro i tots serem més feliços..l'internet permet que alguns tarats utilitzan l'anonimat tinguin certa rellevància...dos pedres per a ell..

pd- al que és europeu ( que no del europa)...me'n alegro molt que sigui europeu...




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users