Ir al contenido


Foto
- - - - -

Recomanació


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
3 respuestas en este tema

#1 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 18 septiembre 2007 - 04:25

Avui m'he estat una bona estona a l'hemeroteca de la Biblioteca pública i he pogut gaudir (i inclús reviure) l'època més daurada de la nostra gloriosa. Els 90 i l'era Mané de "pe a pa"!

És la 2a ocasió que ho faig. La primera vaig "rellegir-me" tota la setmana de l'ascens a Primera. Aquesta, he començat per l'últim ascens a 2a A (viatge a León inclós) i he acabat tornant a llegir tota la setmana de la promoció a Primera amb l'Sporting.

Tres tomos en concret. Juny del 1993, juny del 95 i juny de 2004...

Us ho recomano, és una experiència curiosa i maca. Si teniu un matí disponible i res millor a fer, ja ho sabeu. A més és gratix!!!

Dos conclusions per a assolir èxits similars: Molta solidesa defensiva i extrem companyerisme de la plantilla.

Dos diferències notables: Ajuda de les institucions i consell d'administració ferm, afable i molt entregat.

VISCA LA UE LLEIDA!!!

#2 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 septiembre 2007 - 10:31

Quanta raó tens Lennon!

Malauradament, almenys per part de les institucions, no tornaran aquells temps (almenys de moment).

I si que és emotiu recordar els ascensos, els jugadors, l'antic Camp d'Esport, les xarangues, l'afició.... jo tinc alguns videos crec q del Barça i del Madrid.
I quan a la Paeria cridavem: Vota Mané, ni PSOE ni PP!!!! Barça, Madrid el Lleida ja està aquí!!! i tants altres...

Quins records.... doncs això estaria, pel meu gust molt encertat de posar al marcador a la mitja part dels partits.

#3 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 septiembre 2007 - 10:53

Avui m'he estat una bona estona a l'hemeroteca de la Biblioteca pública i he pogut gaudir (i inclús reviure) l'època més daurada de la nostra gloriosa. Els 90 i l'era Mané de "pe a pa"!

És la 2a ocasió que ho faig. La primera vaig "rellegir-me" tota la setmana de l'ascens a Primera. Aquesta, he començat per l'últim ascens a 2a A (viatge a León inclós) i he acabat tornant a llegir tota la setmana de la promoció a Primera amb l'Sporting.

Tres tomos en concret. Juny del 1993, juny del 95 i juny de 2004...

Us ho recomano, és una experiència curiosa i maca. Si teniu un matí disponible i res millor a fer, ja ho sabeu. A més és gratix!!!

Dos conclusions per a assolir èxits similars: Molta solidesa defensiva i extrem companyerisme de la plantilla.

Dos diferències notables: Ajuda de les institucions i consell d'administració ferm, afable i molt entregat.

VISCA LA UE LLEIDA!!!

Quin es el titol d'aquest llibre?

#4 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 18 septiembre 2007 - 10:58

No és un llibre. He estat mirant els tomos (arxiu) de la premsa d'aquells anys.

Salut!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos