Ir al contenido


Foto
- - - - -

Euskadi - Catalunya 29 de Desembre


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
21 respuestas en este tema

#1 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 13 septiembre 2007 - 01:25

L'Euskadi-Catalunya es jugarà en Sant Mamés el 29 de desembre

Com tots els anys, aprofitant el parón liguero en Nadal, la festa del futbol per a reivindicar les seleccions ja té data, encara que la notícia no és oficial. La selecció de Catalunya visitarà a la d'Euskadi el pròxim 29 de desembre, com deute al partit que ambdues seleccions van disputar el passat 28 d'octubre, segons ha avançat Euskal Telebista.
L'equip dirigit porlos seleccionadors Iribar i Etxarri va jugar davant els catalans en el Camp Nou de Barcelona. Va ser el primer partit de l'era moderna que el combinat basc va disputar fora d'Euskal Herria. AL cap de sis mesos, els jugadors bascos van creuar Oceano Atlàntic per a jugar davant Veneçuela.
Sota el lema, Junts en favor de la pau, es van reunir 46.000 afeccionats en la trobada disputada en el Camp Nou. El partit va ser vibrant i encara que Euskadi va assolir avançar-se en el marcador, al final, el marcador va reflectir un 2-2. Ambdues seleccions estaran altra vegada cara a cara en San mamés.




Font: http://www.eitb24.co...a-San-Mames-29/

#2 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 septiembre 2007 - 01:41

Ostres!! Ja era hora de tenir notícies d'aquest partit!! Jo vaig estar al Catalunya - Euskadi i va estar de conya!! Quin ambient, i quin bon rotllo entre les dues aficions, tots barrejats a l'esradi!!

S'hi haurà d'anar!!! :twisted:

#3 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 13 septiembre 2007 - 01:42

ostres em sembla molt be, pero ja ke per nadal si ke ens deixen jugar.

pk no juguem per nadal contra una seleccio internacionalment reconeguda.

i despres intentem jugar contra euskadi en una altra data, com l'any pasat.

#4 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 septiembre 2007 - 01:48

ostres em sembla molt be, pero ja <font color=red>que</font> per nadal si <font color=red>que</font> ens deixen jugar.

<font color=red>perque</font> no juguem per nadal contra una seleccio internacionalment reconeguda.

i despres intentem jugar contra euskadi en una altra data, com l'any pasat.


Jo prefereixo un Catalunya - Euskadi a San Mamés, perque serà una gran festa per demanar l'oficialitat de les dues seleccions, i s'emplenarà segur.

#5 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 septiembre 2007 - 02:41

--------------------------------------------------------------------------------

Ostres!! Ja era hora de tenir notícies d'aquest partit!! Jo vaig estar al Catalunya - Euskadi i va estar de conya!! Quin ambient, i quin bon rotllo entre les dues aficions, tots barrejats a l'esradi!!

S'hi haurà d'anar!!!

sabeu amb quin dia cau, espero poder anari sera un partit molt emotiu si puc no hi faltare.

on es juga el partit: a bilbao o donostia.

amb el coche pim pam a difrutar de la nostra seleccio.


Posted Image

#6 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 septiembre 2007 - 02:51

Home, si diuen que a San Mames doncs sera a Bilbo... A la que surtin entrades a la venta men agafo una!! Ja me vaig perdre el partit Catalunya - Euskadi i ara paso de perdrem aquest!

#7 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 septiembre 2007 - 02:55

quina gran notícia! ! ! per fi ja se sap algo del gran partit entre Euskadi i Catalunya ! Aquest partit ja es pot dir casi segur que es jugarà, perque si la rfef digues que no, suposo que la federació basca no li faria cas. . .


i sobre el partit contra els EUA, diversos partits polítics americans com les joventuts demòcrates americanes entre d'altres, estan presionant la federació catalana de futbol per que juguin aquest partit!
I el millor de tot això, es el ressó que se n'està fent internacionalment parlant, ja que la gent comença ha veure que Espanya encara continua sent una dictadura!


UNA NACIÓ, UNA SELECCIÓ

#8 Tomoyo_Lleida

Tomoyo_Lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 322 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 septiembre 2007 - 03:14

La veritat que s'hi haurà d'anar!! Jo vaig nar amb la PB Som un Sentiment, i va ser un festival.. A vere si fan autocar aquest any tb...

#9 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 septiembre 2007 - 03:20

i entre naltres, no podríam organitzar un bus? jo crec que unes 65 persones les podríam aconseguir fàcilment. . .

#10 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 septiembre 2007 - 03:28

La veritat que s'hi haurà d'anar!! Jo vaig nar amb la PB Som un Sentiment, i va ser un festival.. A vere si fan autocar aquest any <font color=red>tambe</font>...

Jo per anar representan el Far$a me quedo a casa a mirar-ho per la tele.

#11 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 septiembre 2007 - 03:29

Se faran autobusos desde lleida.?¿

#12 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 septiembre 2007 - 03:50

Se faran autobusos desde lleida.?¿


sempre se'n fan , però són busos de organitzacions privades. Per exemple la penya barcelonista i sempre n´hi han d'altres!

#13 Tomoyo_Lleida

Tomoyo_Lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 322 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 septiembre 2007 - 03:54

La veritat que s'hi haurà d'anar!! Jo vaig nar amb la PB Som un Sentiment, i va ser un festival.. A vere si fan autocar aquest any <font color=red>tambe</font>...

Jo per anar representan el Far$a me quedo a casa a mirar-ho per la tele.


No hi nem pas representant el Barça! Som catalans i ens agrada anar a veure la nostra selecció, independentment de l'equip que siguis! :D

#14 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 septiembre 2007 - 07:08

és una bona idea de fer un bus!!

#15 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 13 septiembre 2007 - 08:50

la putada no es el bus, la putada es conseguir 65 entrades per anar al partit xD

#16 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2007 - 10:26

la putada no es el bus, la putada es conseguir 65 entrades per anar al partit xD


que cadascú agafi la seva, i que s'apunti al bus, o no sé, segur que hi ha alguna manera d'aconseguir entrades per a grups home!

#17 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 14 septiembre 2007 - 11:28

la putada no es el bus, la putada es conseguir 65 entrades per anar al partit xD


que cadascú agafi la seva, i que s'apunti al bus, o no sé, segur que hi ha alguna manera d'aconseguir entrades per a grups home!


Un autocar de 55 places per anar a Bilbo sortint de Lleida el dia 29 de desembre i tornant després del partit costa uns 1500 euros, es a dir, uns 30 euros per persona.
He preguntat el preu de les entrades a San Mamés i encara no tinc resposta. Tant aviat com em diguin alguna cosa ho publicaré.
A veure si es veritat i podem fer el viatge.

#18 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2007 - 11:35

la putada no es el bus, la putada es conseguir 65 entrades per anar al partit xD


que cadascú agafi la seva, i que s'apunti al bus, o no sé, segur que hi ha alguna manera d'aconseguir entrades per a grups home!


Un autocar de 55 places per anar a Bilbo sortint de Lleida el dia 29 de desembre i tornant després del partit costa uns 1500 euros, es a dir, uns 30 euros per persona.
He preguntat el preu de les entrades a San Mamés i encara no tinc resposta. Tant aviat com em diguin alguna cosa ho publicaré.
A veure si es veritat i podem fer el viatge.



Encara és aviat, pel preu de les entrades, home! :wink:

#19 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 14 septiembre 2007 - 11:52

Si. És aviat, però al menys tenir una aproximació del cost del viatge. Si s'ha de fer autocar s'ha de saber ja. :D Per aquelles dates hi poden haver problemes de disponibilitat tant de bus com d'entrades.

#20 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2007 - 07:49

Si es fa un bus conteu amb mi




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos