Ir al contenido


Foto
- - - - -

La Federación Española veta el Catalunya-EE.UU


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
23 respuestas en este tema

#1 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 septiembre 2007 - 10:18

Catalunya no podrá jugar el 14 de octubre

La junta directiva de la Federación Española de Fútbol (RFEF) rechazó hoy la autorización a la Federación Catalana de Fútbol (FCF) para disputar el amistoso Catalunya-Estados Unidos, previsto para el 14 de octubre, fecha oficial de celebración de partidos internacionales.

Sometida a votación la celebración del Catalunya-Estados Unidos, la junta directiva de la RFEF denegó el permiso a la Catalana por 18 votos en contra, tres abstenciones y tres votos a favor, según fuentes de la FCF.

El motivo del rechazo, según explicó a EFE Jorge Carretero, portavoz de la junta de la RFEF, radica en la fecha elegida por la FCF, el 14 de octubre, un día después del día previsto para el Dinamarca-España clasificatorio para el Europeo de 2008.

"La solicitud se ha denegado porque existe un acuerdo con los clubs y la Liga de Fútbol Profesional para que los partidos de las selecciones autonómicas se jueguen durante las vacaciones de Navidad porque de esta manera se perjudica menos a los clubs y se preserva mejor a los jugadores", comentó el portavoz federativo.

El Catalunya-Estados Unidos se había programado para el domingo 14 de octubre, presumiblemente en el Estadi Olímpic Lluís Companys de Montjuïc. Un día antes, España jugará en Dinamarca, y tres después, el 17 de octubre, el combinado de Luis Aragonés jugará un amistoso ante Finlandia en Helsinki. Desde la RFEF se considera que la fecha elegida por la FCF no es la adecuada.

La Federación Catalana he solicitado a la RFEF que le traslade por escrito los resultados oficiales de la votación y los motivos por los que se ha denegado el permiso para celebrar el encuentro.

Fuentes de la FCF han mostrado su malestar por la decisión de la RFEF y han subrayado que existía el compromiso de no convocar a ningún internacional español. Además, el presidente de la FCF, Jordi Roche, ofrecerá una rueda de prensa en los próximos días para hacer pública su reacción a la decisión de la RFEF.

Catalunya ya disputó ante Euskadi un partido amistoso el pasado 8 de octubre, fecha oficial de partidos internacionales según la FIFA.

La llegada a la presidencia de la Catalana de Jordi Roche supuso un cambio en la política de la FCF, dispuesta a no resignarse a jugar partidos amistosos tan sólo en Navidad.

#2 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 septiembre 2007 - 10:43

Colla de fills de puta! Mare meva, i jo m'he de considerar part d'aqueta nació tant tolerant i lliure com es l'espanyola? Nació la qual PROHIBEIX que la MEVA SELECCIÓ jugui partits QUAN LI SURTI DELS OUS.



Una nació, una selecció! Mai hem faran espanyol!

#3 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 septiembre 2007 - 10:53

Sempre fan igual aquestos mal parits.

#4 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 septiembre 2007 - 11:06

PUTOS FATXES DE MERDA QUE ENS DEIXIN TREQUILS DE UNA PUTA VEGADA.

NO SABEN VIURE SENSE FOTRES EN CATALUNYA

#5 SoNiC

SoNiC

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 septiembre 2007 - 11:14

ja esta bé, aquestos partits iguals que els amistosos de la seleccio española nomes serveixen per cargar als jugadors de partits i perque algun jugador se lesioni.

#6 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 septiembre 2007 - 11:23

ja esta bé, aquestos partits iguals que els amistosos de la seleccio española nomes serveixen per cargar als jugadors de partits i perque algun jugador se lesioni.



Si l'aficionat espanyol te dret a gaudir de la SEVA selecció... perque l'aficionat catala no te dret a gauidir de la NOSTRA selecció?
Catalunya compleix amb la condicio de no convocar a cap jugador catala convocat per l'absoluta, doncs que mes els hi dona deixarnos jugar o no?


Son uns malparits!

#7 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2007 - 08:02

Aquet partit si es compleix tot el que diuen de no convocar jugadors catalans que estan amb la espanyola l'haurien de deixar jugar crec io..

#8 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2007 - 10:12

No acudieron a la junta ni el presidente del Barcelona, Joan Laporta, ni el vicepresidente de la FEF Joan Gaspart, por lo que evitaron pronunciarse en la votación.


Visca el Barça i visca Catalunya??? Pos va a ser q no...

#9 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2007 - 11:06

SÓN UNS CABRONS. LA QUESTIÓ ÉS FER MAL A CATALUNYA!!!!!! JA SE SAP COM SÓN AQUESTA GENT!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:

#10 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 septiembre 2007 - 11:50

No acudieron a la junta ni el presidente del Barcelona, Joan Laporta, ni el vicepresidente de la FEF Joan Gaspart, por lo que evitaron pronunciarse en la votación.


Visca el Barça i visca Catalunya??? Pos va a ser q no...




Aquesta es l'hipocresia per la qual es caracteritza el club que en teoria representa Catalunya, i es per gent com ells que mai aconseguim els objectius com a nació, gent que parla molt i que devant dels que "manen" callen com a putes i obeeixen com a maleïts gossos, aquests son el càncer de catalunya.

#11 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2007 - 12:02

Colla de desgraciats i fills de P... , els que no se senten espanyols i volen veure la seva selecció que hauran de fer llavors? que se pensen. . . que així la gent passarà del tema i no es parlarà tant de les seleccions catalanes si veten tots els partits de ella? hauva. . . si això es idèntic ha una dictadura, i després encara vas per barna i et trobes gent ha favor d'aquest estat opressor!


I el que em fa més gràcia de tot es, que té a veure la votació de Espanya en un partit entre Catalunya i EUA? si no podem ni convocar un partit nosaltres solets, anem bé !

#12 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2007 - 02:16

quina vergonya... aquesta és la seva democràcia!


UNA NACIÓ, UNA SELECCIÓ!

Per cert, no hi havie de vegades la pancarta al camp?

#13 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2007 - 02:19

quina vergonya... aquesta és la seva democràcia!


UNA NACIÓ, UNA SELECCIÓ!

Per cert, no hi havie de vegades la pancarta al camp?


Si, i em semble que aquest diumenge i tornara a ser xdxd

#14 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2007 - 03:14

fins que els maxims representants catalans no s'omplin la boca de saliva i actuin continuarem igual. Es així de trist però es així. Alhora de donar la cara en aquestes situacions tots els que s'omplen la boca de saliva desapareixen.

Ja podem demanar el que vulguem, que naltres no hi podem fer res. Son els alts mandataris catalans els que parlen ala babalà. Si es per ells naltres no veurem mai seleccions catalanes jugar oficialment.

#15 xxxxxx

xxxxxx

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 112 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2007 - 06:02

Si me permitís mi opinion :wink: , yo creo que la culpa es de Angel María Villar, el por qué?Fácil, por la senzilla razón que Villar está entre la espada y la pared en la RFEF, por los motivos de malversacion de fondos, gastos extra, en definitiva para cojer el dinero que pagamos todos los españoles a la FEF como institucion publica.
Entonces que ha hecho Villar?Pues para ganarse al pueblo ha dicho, pues voy a dar un golpe de efecto y ha hecho esta cacicada,ojo, y yo estoy totalmente en contra de las selecciones autonomicas, pero una cosa es no estar a favor de las selecciones autonomicas y respetar sus partidos y otra boicotearla como lo ha hecho Ángel María Villar.
Y además sabiendo que la Federació Catalana es la federación que mas dinero da a la Federación Española, o sea, no tiene sentido hacer esta cacicada.
Con la mano en el corazón, sería la última cosa que yo hubiera hecho porqué esto aparte de traerle problemas, trae polemicas innecesárias.

Si me aceptáis un consejo, pasad olimpicamente de Villar, no veis que es un notas?Que lo único que quiere es salvar su sillón?Por no importar, no le importa ni la FEF, sólo el dinero que hay en ella.És un impostor, claro el agua.

#16 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 04 septiembre 2007 - 07:07

Si me permitís mi opinion :wink: , yo creo que la culpa es de Angel María Villar, el por qué?Fácil, por la senzilla razón que Villar está entre la espada y la pared en la RFEF, por los motivos de malversacion de fondos, gastos extra, en definitiva para cojer el dinero que pagamos todos los españoles a la FEF como institucion publica.
Entonces que ha hecho Villar?Pues para ganarse al pueblo ha dicho, pues voy a dar un golpe de efecto y ha hecho esta cacicada,ojo, y yo estoy totalmente en contra de las selecciones autonomicas, pero una cosa es no estar a favor de las selecciones autonomicas y respetar sus partidos y otra boicotearla como lo ha hecho Ángel María Villar.
Y además sabiendo que la Federació Catalana es la federación que mas dinero da a la Federación Española, o sea, no tiene sentido hacer esta cacicada.
Con la mano en el corazón, sería la última cosa que yo hubiera hecho porqué esto aparte de traerle problemas, trae polemicas innecesárias.

Si me aceptáis un consejo, pasad olimpicamente de Villar, no veis que es un notas?Que lo único que quiere es salvar su sillón?Por no importar, no le importa ni la FEF, sólo el dinero que hay en ella.És un impostor, claro el agua.


La RFEF no és un ens privat? No ho sé segur, però tenia entés això... Al cap i a la fi els representants els escullen els propis club no?

De la notícia sobren els comentaris... Per cert en el rugby l'espanyola està fent tot el possible perquè no es reconegui la federació catalana actual com a continuadora de la que va eliminar Franco (si fos així hauria de ser acceptada a la Federació Internacional com a membre fundadora)

#17 MANDONI

MANDONI

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2007 - 07:10

El Laporta ha fet un canvi de 180 graus desde que es president,es més falç que un duro sevillano.El Gaspar fatxa de tota la vida,ja veus..con tal de conservar el souet a la federació lo que sigui.
Fins quan ens tindrem que baixar els pantalons de manera sistematica?.Fins quan aquesta colla de cab_rons podràn decidir per tot un pais?.Fins quan aquest pais al qual es pensen que perteneixem i molts no ens sentim representats.podran decidir unilateralment en vers al seus interessos solsament?.
Potser ens anirà bé per continuar omplin el globus de l´indignació en vers aquest pais,que sols ens vol per pagar callar i baixarnos els pantalons cada vegada que ells vulguin i sense rexistar.Tots els globus exploten si es van omplin.tarden més o menys però esploten!.i el nostre no serà menys!.

#18 cardenal

cardenal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2007 - 07:51

Colla de fills de la gran ****!! amargats de M****!!
pel que es veu estan tan amargats que han d'amargar als altres no?, doncs amb Catalunya no se'n sortiran!!!
Doncs pel que es veu d'aquest país tant tolerant, demòcrata, que respecta tant les llibertats d'opinió i de moviment se'n diu la gran democràcia espanyola no?, no hem feu riure!
que els of***** a tots a la seva tant preuada costa de Gibraltar!!
pd: a no, que pel que es veu Gibraltar no es seva!!xd

#19 Blavenc

Blavenc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 213 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2007 - 07:56

despres si celebrem el 3-1 de Zidane a Espanya ens diuen que som raros. Merda de selecció espanyola i tot el que s'asembla! Visca catalunya!!!

#20 glaria

glaria

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 140 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 septiembre 2007 - 08:23

Si me permitís mi opinion :wink: , yo creo que la culpa es de Angel María Villar, el por qué?Fácil, por la senzilla razón que Villar está entre la espada y la pared en la RFEF, por los motivos de malversacion de fondos, gastos extra, en definitiva para cojer el dinero que pagamos todos los españoles a la FEF como institucion publica.
Entonces que ha hecho Villar?Pues para ganarse al pueblo ha dicho, pues voy a dar un golpe de efecto y ha hecho esta cacicada,ojo, y yo estoy totalmente en contra de las selecciones autonomicas, pero una cosa es no estar a favor de las selecciones autonomicas y respetar sus partidos y otra boicotearla como lo ha hecho Ángel María Villar.
Y además sabiendo que la Federació Catalana es la federación que mas dinero da a la Federación Española, o sea, no tiene sentido hacer esta cacicada.
Con la mano en el corazón, sería la última cosa que yo hubiera hecho porqué esto aparte de traerle problemas, trae polemicas innecesárias.

Si me aceptáis un consejo, pasad olimpicamente de Villar, no veis que es un notas?Que lo único que quiere es salvar su sillón?Por no importar, no le importa ni la FEF, sólo el dinero que hay en ella.És un impostor, claro el agua.


La RFEF no és un ens privat? No ho sé segur, però tenia entés això... Al cap i a la fi els representants els escullen els propis club no?

De la notícia sobren els comentaris... Per cert en el rugby l'espanyola està fent tot el possible perquè no es reconegui la federació catalana actual com a continuadora de la que va eliminar Franco (si fos així hauria de ser acceptada a la Federació Internacional com a membre fundadora)


tens rao gts, la rfef es un ens privat, pero rep importants subvencions estatals.
el tio aket ke va d'enteradillo per la vida i no en te ni p.uta idea




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos