Jump to content


Photo
- - - - -

Pel be de tots: Avatar obligatori.


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
52 replies to this topic

#41 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,930 posts
  • 0 topics

Posted 26 July 2007 - 05:02 PM

azidman t'estimo molt però el teu avatar es vomitiu...
sense record i amb amor :lol: :lol:


jajajajaja no hi ha ningu perfecte.... ;)



]Pos cuan això passi deixo el foro, no es cap amenaça ni res, pero no vull compartir un foro del Lleida amb un Barça o un Madrid.

PD: No vull influir a cap moderador.


No et passis tampoc tio, a veure, si la gent entra al foro del Lleida hi entrara igualment independement dels apartats que hi hagi. Sino malament.

L`unic que es pot conseguir aixi es mes transit a la web. I aixo ens interessa a tots.

Que no t agrada, molt senzill, no hi entris. Jo no deixare d escriure, ni llegir (per les rucades que dic, potser es igual).

#42 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,269 posts
  • 1 topics

Posted 26 July 2007 - 10:19 PM

]Pos cuan això passi deixo el foro, no es cap amenaça ni res, pero no vull compartir un foro del Lleida amb un Barça o un Madrid.

PD: No vull influir a cap moderador.


No et passis tampoc tio, a veure, si la gent entra al foro del Lleida hi entrara igualment independement dels apartats que hi hagi. Sino malament.

L`unic que es pot conseguir aixi es mes transit a la web. I aixo ens interessa a tots.

Que no t agrada, molt senzill, no hi entris. Jo no deixare d escriure, ni llegir (per les rucades que dic, potser es igual).


Desde el meu punt de vista no interese pas:

1er. La cuantitat de gent que vindra o participarà per parla de Madrid, Barça, etc.
2on. Despres (tota aquella cuantitat de gent que participara a tal foro) demanaran el dret de que els missatges de Primera Divisió es facin public com Segona o Segona B.
3er. Per tindre més "pesats" ja n' hi han prous en aquest foro.

Si tu vols veure una web aixi (que tard o d' hora es produiria tal fets), molt bè, pero jo no em quedare veient com cau aquesta web...

#43 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6,840 posts
  • 3 topics

Posted 27 July 2007 - 12:10 AM

no es faran mai publics els missatges de primera divisio, aixo tingues-ho per segur.

#44 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7,794 posts
  • 0 topics

Posted 27 July 2007 - 05:10 AM

no es faran mai publics els missatges de primera divisio, aixo tingues-ho per segur.


Si home si, algun dia jugarem en aquella categoria!

#45 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6,840 posts
  • 3 topics

Posted 28 July 2007 - 02:43 PM

no es faran mai publics els missatges de primera divisio, aixo tingues-ho per segur.


Si home si, algun dia jugarem en aquella categoria!



i despres soc jo el que fuma maria.

#46 jubero

jubero

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 6 posts
  • 0 topics

Posted 29 July 2007 - 01:11 AM

Obro aquest post per demanar per favor a tots els usuaris que NO tinguin avatar(la imatge tan maca que surt sota el vostre nick quan postejeu) que s'el posin, aixi facilitarem la lectura i alhora podrem saber sense tenir que llegir el nick, de quin usuari es tracta.


Els Moderadors.



Gràcies.

bones aquests sera el primer cop que escric pero bueno aqui estem

#47 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,269 posts
  • 1 topics

Posted 29 July 2007 - 01:50 PM

Obro aquest post per demanar per favor a tots els usuaris que NO tinguin avatar(la imatge tan maca que surt sota el vostre nick quan postejeu) que s'el posin, aixi facilitarem la lectura i alhora podrem saber sense tenir que llegir el nick, de quin usuari es tracta.


Els Moderadors.



Gràcies.

bones aquests sera el primer cop que escric pero bueno aqui estem


Benvingut company i ja saps a posarte un avatar ( que ho podras posar en opcions personals). :wink:

#48 sober

sober

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 588 posts
  • 0 topics

Posted 30 July 2007 - 11:15 PM

Jo sempre poso avatars de grups heavys, així que encara que el canvii ja se sap que soc jo pq a ningú més li va el tema, la qual cosa no sé si és bona o dolenta :lol: :lol:
Aixi que "up the horns!" :P

#49 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 posts
  • 3 topics

Posted 03 August 2007 - 01:11 AM

doncs el meu de moment no el canviare.., es el pastis qem va fer la meva novia pel meu cumple....

com ni saben les dones eh! :P



ja veus, a mi me fotra llastima jalarme un pastis com el de la teva foto xD



men va fer molta de pena menjarmel, teu asseguro...pero estava tan boo!

#50 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6,840 posts
  • 3 topics

Posted 03 August 2007 - 03:57 AM

Jo sempre poso avatars de grups heavys, així que encara que el canvii ja se sap que soc jo <font color=red>perque</font> a ningú més li va el tema, la qual cosa no sé si és bona o dolenta :lol: :lol:
Aixi que "up the horns!" :P


eh, que a mi tb me va el tema :D precisament vaig veure als del teu avatar a cert festival de metal a Saragossa... :) quin pajote de concert mare de deu!

#51 sober

sober

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 588 posts
  • 0 topics

Posted 03 August 2007 - 11:30 AM

Jo sempre poso avatars de grups heavys, així que encara que el canvii ja se sap que soc jo <font color=red>perque</font> a ningú més li va el tema, la qual cosa no sé si és bona o dolenta :lol: :lol:
Aixi que "up the horns!" :P


eh, que a mi <font color=red>tambe</font> me va el tema :D precisament vaig veure als del teu avatar a cert festival de metal a Saragossa... :) quin pajote de concert mare de deu!


Ah sí, al monsters of rock, no vaig poder anar pero els he vist en altres concerts. Ja fa un temps als que portes ara també els vaig poder veure :lol:

#52 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6,840 posts
  • 3 topics

Posted 05 August 2007 - 06:22 PM

Jo sempre poso avatars de grups heavys, així que encara que el canvii ja se sap que soc jo <font color=red>perque</font> a ningú més li va el tema, la qual cosa no sé si és bona o dolenta :lol: :lol:
Aixi que "up the horns!" :P


eh, que a mi <font color=red>tambe</font> me va el tema :D precisament vaig veure als del teu avatar a cert festival de metal a Saragossa... :) quin pajote de concert mare de deu!


Ah sí, al monsters of rock, no vaig poder anar pero els he vist en altres concerts. Ja fa un temps als que portes ara també els vaig poder veure :lol:



Vas nar a Barna a verels juntament amb Berri Txarrak? ke amo xD jo m'hi vaig kedar amb les ganes... pero el cabro de mon cunyat hi va anar :/

#53 sober

sober

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 588 posts
  • 0 topics

Posted 07 August 2007 - 12:01 AM

Ja li diré al meu cunyat que vingui. Si llegeix això, ja sap, pot venir a aquests concerts quan vulgui, a veure si s'anima :lol:




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users