Jump to content


Photo
- - - - -

Pel be de tots: Avatar obligatori.


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
52 replies to this topic

#21 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6,840 posts
  • 3 topics

Posted 23 July 2007 - 06:24 PM

Jo penso com en Shinji, es molt mes fàcil identificable quan algu es fica un avatar..... Tothom n hauria de portar un.


Jo n estreno un avui, el nº1 !!!!



el teu no val, ja te l'estas canviant o te cardo un ban. xD

#22 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,438 posts
  • 2 topics

Posted 23 July 2007 - 07:58 PM

jo no crec ke amb l'avatar ja tothom sapiga ki es cadascun, per exemple em sembla ke el meu avatar tambe el te algu altre, i hi ha molts avatars ke no hi posa cap nom.

#23 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 posts
  • 3 topics

Posted 24 July 2007 - 10:25 PM

doncs el meu de moment no el canviare.., es el pastis qem va fer la meva novia pel meu cumple....

com ni saben les dones eh! :P

#24 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6,840 posts
  • 3 topics

Posted 24 July 2007 - 10:28 PM

doncs el meu de moment no el canviare.., es el pastis qem va fer la meva novia pel meu cumple....

com ni saben les dones eh! :P



ja veus, a mi me fotra llastima jalarme un pastis com el de la teva foto xD

#25 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,500 posts
  • 0 topics

Posted 24 July 2007 - 10:46 PM

Shinji posar aixo com un missatge destacat ja et val. Si el mes important dun foro del lleida es la foto que as de posar es que tinteresa mes una foto que lequip

#26 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,269 posts
  • 1 topics

Posted 25 July 2007 - 12:10 AM

Shinji posar aixo com un missatge destacat ja et val. Si el mes important dun foro del lleida es la foto que as de posar es que tinteresa mes una foto que lequip


Si fos per tu, tindriam un foro de primera divisió que bastant més penos o pitjor encara "un apartat del Miguel Rubio". :roll:

PD: Tots els missatges que els moderadors consideren importants es posen duran dies per a que la gent ho llegeixi. Si continue aqui es perque la gent no fa cas o el Shinji no ha vist cap millora.

#27 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7,794 posts
  • 0 topics

Posted 25 July 2007 - 12:39 AM

Avatar per identificar el nick d'un forero... el que si que millora esteticament la web tots amb avatar.

#28 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,269 posts
  • 1 topics

Posted 25 July 2007 - 12:44 AM

Avatar per identificar el nick d'un forero... el que si que millora esteticament la web tots amb avatar.


Si està en missatges destacats, es per algo :lol: :lol: :lol:

#29 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,908 posts
  • 0 topics

Posted 25 July 2007 - 09:15 AM

A vere, jo k tinc avatar però hi ha algun altre forero k el té me le de canviar?

#30 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,930 posts
  • 0 topics

Posted 25 July 2007 - 09:26 AM

Home newteam aquest que portes es una mica soset, jo hem ficaria algo mes personalitzat...... ;)

#31 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,269 posts
  • 1 topics

Posted 25 July 2007 - 09:28 AM

A vere, jo <font color=red>que</font> tinc avatar però hi ha algun altre forero <font color=red>que</font> el té me le de canviar?


Suposo que no pasa res, tan sols es per aqui no tingui avatar.

#32 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,908 posts
  • 0 topics

Posted 25 July 2007 - 09:29 AM

Home newteam aquest que portes es una mica soset, jo hem ficaria algo mes personalitzat...... ;)


:lol: :lol: :lol: :lol: te dono tota la raó noi. A vere kin trobo per posa'm xD.

#33 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,500 posts
  • 0 topics

Posted 25 July 2007 - 11:03 AM

]

Shinji posar aixo com un missatge destacat ja et val. Si el mes important dun foro del lleida es la foto que as de posar es que tinteresa mes una foto que lequip


Si fos per tu, tindriam un foro de primera divisió que bastant més penos o pitjor encara "un apartat del Miguel Rubio". :roll:

PD: Tots els missatges que els moderadors consideren importants es posen duran dies per a que la gent ho llegeixi. Si continue aqui es perque la gent no fa cas o el Shinji no ha vist cap millora.


Bua quina putada un foro de primera divisio que dolent que soc proposan aixo.

Aixo del apartat de miguel rubio sobra, no crec que defensar un entrenador sigui tan dolent perque alguns posarien foro del miñambres tambe o de vidal pero bueno alla tu

I al shinji no li e dit tan malament perque saltis aixi perque tu tambe crearies un foro de mi perque molts dels teus missatges van a mi

#34 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,269 posts
  • 1 topics

Posted 25 July 2007 - 11:13 AM

Un foro de primera divisió seria nefast per un foro de l' Unio Esportiva Lleida, ja per la gran participació que tendria tal apart. Qui entra en aquest foro ja sap que es trobe. I si es registren es perque acepte que tan sols es parlara del Lleida. Ni a milers de foros del Barça, del Madrid, de tots els equips de primera. Perque tenim que aportar informació d' altres equips¿? Si tota aquesta informació es pot trobar en un altre foro. Si realment et interesa que fa el "Barça" ja tindras més d' una web en el apart de "favorits".

PD: No tinc res contra tu, tans sols no comparteixo la teva opiniò dels teus post. Tu ets el que normalment diu lo contrari del que penso i tans sols "opino o critico" allò que no el vec igual del que penso.

PD2: Si aquest missatge es troba en Missatges Destacats, sera per algo... No vull que pensis que es per critica ni res semblant. Pero tenim que donar-li un vot de confiança als moderadors, ja que fan possible que dia a dia es trobi aquesta web en funcionament.

#35 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6,840 posts
  • 3 topics

Posted 25 July 2007 - 07:09 PM

jo em posiciono a favor d'un apartat de 1ra divisio, pero sempre que els missatges que s'hi postegin no surtin a destacats, igual que off-topic.


PD: Si que he vist millores, poc a poc, la gent va posant-se avatars, dona mes gust llegir posts aixi que no veure el nom del usuari tan sols, sembla una tonteria, pero no ho es, almenys per mi.

#36 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,500 posts
  • 0 topics

Posted 25 July 2007 - 11:02 PM

jo em posiciono a favor d'un apartat de 1ra divisio, pero sempre que els missatges que s'hi postegin no surtin a destacats, igual que off-topic.


PD: Si que he vist millores, poc a poc, la gent va posant-se avatars, dona mes gust llegir posts aixi que no veure el nom del usuari tan sols, sembla una tonteria, pero no ho es, almenys per mi.


Pos aixo del foro de primera divisio sense que surtin esta molt be aveure si ho porteu a terme

#37 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 posts
  • 0 topics

Posted 26 July 2007 - 10:47 AM

No està malament, sempre que siguin avatars personalitzats que no estiguin repetits. Em sembla que ningú més per aquí te el del guerriller CHE-Ma Ansar.

#38 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,930 posts
  • 0 topics

Posted 26 July 2007 - 11:36 AM

jo em posiciono a favor d'un apartat de 1ra divisio, pero sempre que els missatges que s'hi postegin no surtin a destacats, igual que off-topic.


PD: Si que he vist millores, poc a poc, la gent va posant-se avatars, dona mes gust llegir posts aixi que no veure el nom del usuari tan sols, sembla una tonteria, pero no ho es, almenys per mi.


Pos aixo del foro de primera divisio sense que surtin esta molt be aveure si ho porteu a terme


Si que molt parlar i despres no res..... bla bla bla bla......

Desde aqui demano la dimissió d aquest tripartit (Asroc = Montilla; Shinji = Saura; Mungit = Carod Rovira; Webmaster= Pujolet)



:wink:

#39 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,273 posts
  • 20 topics

Posted 26 July 2007 - 12:58 PM

Jo penso com en Shinji, es molt mes fàcil identificable quan algu es fica un avatar..... Tothom n hauria de portar un.


Jo n estreno un avui, el nº1 !!!!



azidman t'estimo molt però el teu avatar es vomitiu...
sense record i amb amor :lol: :lol:

#40 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,269 posts
  • 1 topics

Posted 26 July 2007 - 01:46 PM

jo em posiciono a favor d'un apartat de 1ra divisio, pero sempre que els missatges que s'hi postegin no surtin a destacats, igual que off-topic.


PD: Si que he vist millores, poc a poc, la gent va posant-se avatars, dona mes gust llegir posts aixi que no veure el nom del usuari tan sols, sembla una tonteria, pero no ho es, almenys per mi.


Pos cuan això passi deixo el foro, no es cap amenaça ni res, pero no vull compartir un foro del Lleida amb un Barça o un Madrid.

PD: No vull influir a cap moderador.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users