Ir al contenido


Foto
- - - - -

des de l'illa blanca


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
8 respuestas en este tema

#1 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 16 julio 2007 - 06:06

Hola companys!! com va tot? ja tenia ganes de connectar-me per veure com estan les coses al nostre club... jo soc a eivissa de vacances i aqui no tinc possibilitat de saber res, sort dels meus confidents que em van enviant sms... Pel que veig hi ha neteja general, ja ho deia jo eh asroc? jeje tots al carrer. Feu moltes fotos de la pretemporada eh? que he de començar a conèixer les noves cares. Bé ja marxo que s'acaben els diners de la maquina i es tallarà la connexió. Una salutació i records a tots. Dewwwwwww

#2 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 16 julio 2007 - 06:22

Vacances a Eivissa... Déu n'hi dó nano!!! Que bé que viuen alguns... Més, tenint en compte que jo t'ecric des de la feina...

Passi-ho bé!!!

#3 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 julio 2007 - 08:33

com t'agrada restregar-nos-ho per la cara e,jeje

disfruta company

#4 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 209 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 julio 2007 - 09:03

buah, ibiza mucha fiesta pero muchos líos siempre, a mi no me gustó nada ibiza prefiero mil veces menorca k es mas trankilo k ibiza o mallorca, pese a k mallorca tiene mas interés cultural con su catedral o las cuevas del drac k son muy wapas y tiene unas calas en el norte espectaculares, ibiza tambien las tiene pero formentera si k es un paraíso, ves a formentera Ilerdense,veras k tranquilidad, ya no kerrás salir de allí.
yo de vosotros de las 4 islas baleares me quedo con menorca y formentera sobretodo y mallorca x su interés cultural, pero nada más.
Pásatelo bien ilerdense :wink:

yo como casi cada año me iré por la zona de la rioja y soria, por allí andare algunos días y seguramente zona pirineos de la cerdaña catalana en puigcerdá k se está muy bien jejeje, pero habrá k esperar al 4 de agosto para todo eso :roll:
saludos!

#5 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 julio 2007 - 09:23

A disrutar de les vacances

#6 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 julio 2007 - 09:31

Cabronet!! Quen vius de bé :wink:
Ja saps en que t'has de dedicar tu :lol:

#7 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 16 julio 2007 - 10:18

portans un pot de chapapote! xD

PD: per cert, fes-te alguna foto amb la samarra del lleida per alli i aixi inagures la seccio de lleidatanistes pel mon!

#8 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 julio 2007 - 02:44

:lol: ja tardaes a connectat xD. Ala disfruta tú k pots k altres passem les vacances com podem xD.

#9 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 julio 2007 - 03:02

buah, ibiza mucha fiesta pero muchos líos siempre, a mi no me gustó nada ibiza prefiero mil veces menorca <font color=red>que</font> es mas trankilo <font color=red>que</font> ibiza o mallorca, pese a <font color=red>que</font> mallorca tiene mas interés cultural con su catedral o las cuevas del drac <font color=red>que</font> son muy wapas y tiene unas calas en el norte espectaculares, ibiza tambien las tiene pero formentera si <font color=red>que</font> es un paraíso, ves a formentera Ilerdense,veras <font color=red>que</font> tranquilidad, ya no kerrás salir de allí.
yo de vosotros de las 4 islas baleares me quedo con menorca y formentera sobretodo y mallorca x su interés cultural, pero nada más.
Pásatelo bien ilerdense :wink:

yo como casi cada año me iré por la zona de la rioja y soria, por allí andare algunos días y seguramente zona pirineos de la cerdaña catalana en puigcerdá <font color=red>que</font> se está muy bien jejeje, pero habrá <font color=red>que</font> esperar al 4 de agosto para todo eso :roll:
saludos!


Sí, es massa petit però acollidor i si vols quedar fascinat l' aigua que hi trobes navejant de Eivissa a Formentera es espectacular, més llimpia no ho e vist en cap lloc :lol:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos