Ir al contenido


Foto
- - - - -

Nou Nou Estadi Grana


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
22 respuestas en este tema

#21 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 30 mayo 2007 - 07:02

Esta clar que el Nàstic necesite un estadi nou. Almenys quan jo hi vaig nar, fa 2 anys i algo) hi havien zones tallades al pas pel mal estat de la grada.

Pero una cosa es aixo i una altra es fer un estadi amb capacitat per a 18500 espectadors. Mai s'omplirà i segurament la mitja d'asistencia mai arribi ni a la meitat de l'aforament.

A Espanya se fa molt aixo de fer un supermegaestadi nou amb capacitat per a nosequants milers d'espectadors en comptes de fer un estadi adient i logic per al seu futur us.

#22 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 mayo 2007 - 08:46

Esta clar que el Nàstic necesite un estadi nou. Almenys quan jo hi vaig nar, fa 2 anys i algo) hi havien zones tallades al pas pel mal estat de la grada.

Pero una cosa es aixo i una altra es fer un estadi amb capacitat per a 18500 espectadors. Mai s'omplirà i segurament la mitja d'asistencia mai arribi ni a la meitat de l'aforament.

A Espanya se fa molt aixo de fer un supermegaestadi nou amb capacitat per a nosequants milers d'espectadors en comptes de fer un estadi adient i logic per al seu futur us.


Home l'actual té 15.000 o més, si fem un estadi nou que almenys sigui una mica més gran, per uns futurs Jocs Mediterranis o cualsevol acte esportiu important a part del Nàstic, q seria un estadi meitat municipal i meitat del Club

3.500 espectadors més de l'actual tampoc es una barbaritat!!!!

#23 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 mayo 2007 - 08:47

wpo el camp, pero a estrenarlo a segona A :wink:


o Segona B :roll:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos