Ir al contenido


- - - - -

del basket al futbol 7 anys despres !!!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
21 respuestas en este tema

#1 Guest_penya dimonis lleida_*

Guest_penya dimonis lleida_*
  • Anónims
  • 3 topics

Escrito 20 mayo 2004 - 10:35

LA penya dimonis lleida tornara com a grup organitzat 7 anys despres al camp d´ esports sembla ahir quan un petit eskamot vam decidir anar a veuren akell nou ekip de basket i alli ens vam kedar i vam montar dimonis i d aixo ja fa 7 anys .
Ara creiem ke es el moment idoni per torna a esta al costat del ekip
oblidar les mogudes del pasat i torna a fer k la ue torni a 2 a .
i estarem alli animant com sempre.

per la gent k no ho sapigui els fundadors de dimonis amb altres menbres (de altres grups com eurolleida nois blaus cel.lues ilergetes etc )portaven l animacio del camp d esports durant varies temporades .

per tant tornarem a estar al costat del nostre ekip i de la nostra ciutat .

#2 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 20 mayo 2004 - 10:45

Perfi hi haura mes gent animant al ekip, ara ke ens necessita mes ke mai.
Encara ke akesta afecció pel Lleida s' esfumara si no pujem i el Camp d' Esport tornarie a estar amb 1000, 1200, espectadors, pero espero ke ascendim, i ke el Estadi, torni a ser el ke era.
Força Lleida!

#3 Guest_lleidatic2_*

Guest_lleidatic2_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 21 mayo 2004 - 09:07

dimonis em sembla de puta mare que aneu al camp d'esports jo si pogues tmb i aniria i que consti que tinc l'abonament... en fi nomes era per dirvos que no abandoneu barris nord... alla sou impresindibles, jo soc soci del caprabo i el meu somni seria serne dels dos a verue si aquest any puc.
Visca lleida i provincia,!!!

#4 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 21 mayo 2004 - 12:38

mes ke abandonar baris nord, ke no abandonin el camp d' esports, perke com s' ha demostrat al llarg de les temporades ke hem estat a 2na B, falta gent per animar al ekip, i no estic dient ke el caprabo no ho neseciti, pero tal com van les coses el Lleida nesecita el nostre suport mes ke mai!
Salut i Força Lleida!

#5 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 4 topics

Escrito 23 mayo 2004 - 01:03

Pues a mi me parece mal que regresen animar al lleida cuando va bien... donde estaban cuando iva mal???'


me piro bambiro antes que me detengan los agentes del civerespacio por ahcer muchsa faltas
adeuu

#6 raikofer

raikofer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 273 mensajes
  • 3 topics

Escrito 23 mayo 2004 - 09:21

Sí que curiós, ara tothom és del lleida :roll: . Si no pugem, tornarem a ser els de sempre, els que estan SEMPRE amb l'equip. NO només quan es fàcil ser del Lleida perque guanya molts partits (así todo el mundo...), si no que ho és també quan perd de golejada, està cuer o quan baixa de divisió.

#7 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 mayo 2004 - 12:08

Kina rao tens Raiko, en akesta ciutat nomes estimem el club els ke hem estat cada partit, tan si ploie com si feie fred, tan si perdeiam com si guanyavam, on eren els 5000 espectadors de més ke vindran avui?
Si les coses van be tothom es del lleida, menys kuan va malament, ke llavors els ke nem al Estadi som els ke realment estimem al club.
M' agradara veure ke si pujem (si hi ha sort i bon joc) un munt de gent es volcara damunt d' un ekip ke ni tan sols es coneix el nom de 2 o 3 jugadors de la plantilla. Simplement es molt trist, pero ke hi farem, no hi ha mes remei.
Salut i Força Lleida!!

#8 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 23 mayo 2004 - 02:33

On estaven els que vindran avui al partit quan vam jugar contra la Vila-joiosa que feie un fred de collons, va ser una merda de partit i a més ens van guanyar 0-1 de penal!! En aquests partits es on es veuen els vertaders aficionats del lleida.
Els que venen avui es pq no tenen res interesant a fe aquesta tarda i s'acabe l'aplec, aquestos van a passar una tarda d'oci com qui va al cinema...

Jo t'animaré sempre pq ser del Lleida es un sentiment.
FORÇA LLEIDA.

#9 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 mayo 2004 - 11:26

RoD, tens rao amb el ke dius, aixo com hauras comprovat ho hem parlat abans, els ke realment estmem al club i hem estat cada partit animant nomes som uns 1500, el ke pasa es ke kuan tot va be, la gent s' apunta al carro i fa com si res, com si hagues seguit el partit desde el 1r any a 2naB
Ser del lleida es un sentiment ke no puc aturar! Força Lleida!!

#10 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 23 mayo 2004 - 11:52

Ho sento pq no anava al camp desde que va baiza a 2b. Pero avui m'ho he passat de conya tinc l'abonament dels play-off i l'any que be penso ferme soci tant si puja com ( cosa improbable) si no puja.

Se que no soc una gran aficionat. Pero

VISCA EL LLEIDA

#11 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2004 - 02:57

Ara si..oi?.. ara ens fem veure... ara som de la U.E.LLeida..ara defensem la terra, l'escut, la ciutat... Va.. com a minim no aneu com si encara us tinguesim q donar les gracies per que vingueu al camp.. no critico la vostra presencia, tot al contrari, la agraeixo.. pero jo pregunto: perque vau dixar d'anar al futbol quan va baixar? Clar.. ara es el moment de tornar al camp... ara es el moment de que torneu al camp pq el futbol torna a ser el centre d'atencio de la gent!! El Lleida no es com el Caprabo, no es un club d'interesos on la gent hi va pq esta o dixa d'estar a 'ACB.. el Lleida per a molta gent es un SENTIMENT que portem desde petits..partits amb pluja,fred,en divendres,contrra rivals desconegut.. boires... i jo donant el meu gra d'arena.. veniu al camp, pero tingueu humilitat a l'hora de fer-vos veure que hi ha gent que a patit molt en aquests club com per a q ara vatres us vulgueu fer veure com a els salvadors. Visca el Lleida, Visca la terra!!!!

#12 Guest_crackety_*

Guest_crackety_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2004 - 03:06

Personalment, vaig deixar d'anar al camp per la distància. Vaig ser soci del Lleida els últims 3 anys que l'equip va ser a 2a A. Vaig disfrutar moltíssim els dos primers anys i l'any del descens vaig patir com tothom des del Gol Nord.

No tenia cap sentit per a mi fer 100 km. cada diumenge de partit per veure un futbol molt semblant al que puc veure al meu poble amb un equip de tercera. Simplement, no em compensava fer el que havia de fer per veure un Lleida - Villajoiosa en comptes d'un Tàrrega - Premià.

VISCA EL LLEIDA!

#13 Guest_ilergeta22_*

Guest_ilergeta22_*
  • Anónims

Escrito 24 mayo 2004 - 03:24

que vinguin tots...del bàsquet,del hoquei...no sigueu tontets de discutir si tu no venies i si ara vens...que més dona,l'important es fer pujar al lleida i punt....

#14 Guest_Josep Maria_*

Guest_Josep Maria_*
  • Anónims

Escrito 24 mayo 2004 - 03:38

S'ha de ser negat per criticar els que van anar de més al partit d'ahir. El que cal és com més gent millor, encara que no s'enten massa com hi ha gent que a la mateixa ciutat no hi ha anat en 3 anys, encara que sigui per complementar-se amb bàsquet, hoquei, etc. Jo visc a més d'una hora i procuro almenys anar-hi 3 o 4 partits per temporada, fins i tot sol.

En el futbol hi ha un joc d'oferta i demanda i s'ha de reconèixer que el que fins ara s'ha donat al seguidor era molt pobre, i sempre amanit amb els comentaris de "estem a punt de desaparéixer", etc.

Per desgràcia en el futbol d'avui no només compten els sentiments, sinó que cal bona gestió, patrocinadors, no portar qualsevol jugador i segurament apostar més pel futbol base i per tenir bona relació amb els clubs de Ponent.

Així és que, com més serem, més riurem. Visca el Lleida!

#15 Guest_SNT_*

Guest_SNT_*
  • Anónims

Escrito 24 mayo 2004 - 03:56

La gent de dimonis entre altra gent ja es va deixar els collons animant quant tocava anys 93 94 95 96 97 i 98 llavors ja vam fer tot el possible per fer el gol nord un autentic forti ( play off xixon, viatges a pamplona ,
pancartes, bengaleos pots de fum , etc fen banderes com la japonesa kuan estava el jasunaga etc ) . Nosaltres ja ens vam deixar les goles llavors ara tots ja tenim una edat i es ara kuan us toca animar als joves
i que intenteu torna a fer que el gol nord torni a vibra .

en quant a dimonis vam decidir anar a donar suport per que el ekip ho necesita i per dona un cop de ma a la ue lleida per k torni a esta a dalt
ni a fernos veure ni a porta l animacio ni res de res ja que aixo com ja te dit avancs ja ho feiam quant tocava i quan era el moment el nostre moment ...
I per cert els cantics de (Iros al basket iros al basket )sobraven
per ke potser com ja te dit jo igual tinc mes dret que tu d estar alli .
per tot el ke vaig fer en la meva epoca pel gol nord.

snt .

#16 Jose

Jose

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 15 mensajes

Escrito 24 mayo 2004 - 04:06

Evidentemente poco importa ahora si Dimonis dejo de acudir al Camp d'Esports o no. Yo tmb fui socio y tuve que dejar de serlo por diversas razones.

Si somos de Lleida tendremos que animar a nuestro equipo, y nos gustara que mas gente venga a dar animos.

No creo que haya carnets de mejores o peores aficionados.

#17 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes

Escrito 24 mayo 2004 - 04:45

Santi, pq suposo q ets tu el SNT. Tens edat per cridar i animar com el que mes al Basquet i no al futbol? Jo penso animar i cridar per l'equip que hem fa tenir ilusio, per l'equip que eh plorat per descensos i ascensos frustrats. o faig ara i sempre pq sento el colors i un escut q m'identifica. No importa edat ni lloc de residencia. El sentiment per una cosa o justifica tot. Fins que hem mora jo anire al camp d'esportsamb bandera i pal si hem faig vell, per cridar un força Lleida. Percert, jo ni critico ni res que vatres vingueu al camp d'esports, al contrari, a mi hem fa molt ilusio ja que fins ara sols us feiau veure al hokey i al handbol (a part del basquet) kuan van començar a cridar aneu-vos-en al basket, jo vaig abaixar el cap i vaig mirar endavant, hem vaig sentir malament, pero desdel punt de vista dels que som a gol nord, els entenc. Espero, i ho dic de tot cor, q no sigui l'ultim cop q et vegui pel camp d'esports animant la U.E.Lleida. Per ultim dir-te que soc soci del Caprabo i dels Dimonis, pero q ja no animo l'equip per la ploitica tant poc humil que porta la directiva del caprabo, que van molt de subidons i que han aconseguit, que almenys jo, ja no m'identifiqui quan parlan de l'equip del barris nord. Dono el tema per tancat. Ara animar l'equip de la nostra terra. Visca el Lleida i Visca Catalunya!!

#18 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes

Escrito 24 mayo 2004 - 04:51

Penso, k el positiu ara es tenir molta gent animant al camp d'esports i tothom es lliure de fer el k vulgui, em sembla k ara el millor per l'equip es porta molta gent k animi; i se k durant l'any em tat molts partits pokets, pero no seria logic ser en el play-off 2000 persones; per tant dono el meu suport a l'opinio de SNT i espero k el proxim partit torneu mes gent i amb mes ganes si es k se ni pot ficar mes per portar el lleida a 2a.

PD: Separatisme entre lleidatans, es l'ultim k em faltava per veure :evil:

#19 Josh

Josh

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 150 mensajes

Escrito 24 mayo 2004 - 06:31

Bones me presento aqui davant de tots perque encara no e pogut participa cap vegada al forum del meu equip....COR BLAU. Cal dir que l'estadi estava replet de gent animant a la unió, però a banda d'aixo crec que s'hauria d'animar a que mès gent vingués al camp...se que tots els ke em estat a la lliga de 2ona B o em passat malament molts partits tenin sols 2000 espectadors i avegades ni aixo...jo cal dir ke soc d'un poble de les rodalies de lleida i no m'inporta fe els km ke sigui pel meu equip, ja que e anat a veure el lleida a molts camps com ex: Castalia, Villajoiosa, Alacant..... Jo demanaria que la gent es volques amb l'equip, perquè o necessita. Tots sabem que el lleida a passat 3 anys en el pou de 2ona B i mentrestant el capabro gaudia del seu ascens i la seva participació a l'ACB, era normal que la gent no acudis al estadi, pero tambè cal dir que molta gent de lleida es soci de un lloc quant l'equip va bè. Si tenim la sort i espero que aixi sigui de pujar molts aficionats del capabro tornaran al camp que és don no haurien tingut que marxar mai. No vui ke cap aficionat del capabro es dolgui per aquests comentaris doncs no es la meva intencio si que cal dilsi que enkara ke no els i agradi el futbol que hi vinguin animar!!!!!!

E FET UNA PROMESA I ES QUE SI EL LLEIDA PUJA VINDRE AMB MOTO PER LLEIDA I NIRE PER TOTS ELS CARRERS PRINCIPALS TOCANT EL CLAXON!! ESPERO QUE LA PUGA COMPLIR!!!

FORÇA LLEIDA I CATALUNYA!!!!!!!! per cert demà animar a CATALUNYA JO I SERE ESPERO QUE MOLTA GENT DEL LLEIDA TMB. :wink:

#20 Brockh

Brockh

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 46 mensajes

Escrito 24 mayo 2004 - 11:50

Crec que no ens hem de barallar entre els aficionats del mateix equip, hem d'anar tots a una i animar perquè l'equip puji, i deixar les deiferencies.
Jo he estat a uns quants partits a segona b, i aquest any encara no havia pogut venir per estudis, perquè també jugo, i sobretot perquè no tinc u mitjà de transport per fer-ho. El dia del CUltural vaig venir amb tren per animar l'equip, vaig aguantar fins al final, i no vaig arribar a temps al tren (8'33) i em vaig haver d quedar a dormir a casa d'uns parents igual que els meus amics. Però crec que cal fer un esforç per animar l'equip, i deixant-nos estar de si em nat a més o menys paartits, animar tots al Lleida.
Visca el Lleida i Visca Catalunya!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos