Ir al contenido


Foto
- - - - -

Sabieu que Antonio Gomez


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
31 respuestas en este tema

#21 Piyat

Piyat

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 77 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 mayo 2007 - 12:02

el antonio gomez es ma padrí i no li importa massa que el liverpol estigui a la final

#22 xxxxCristobalxxxx

xxxxCristobalxxxx

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 363 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 mayo 2007 - 12:59

ni milan ni liverpool, forza internazionale!!campioni scudetto d'italia!
inter grandi scuadra d'italia!al menos somos los k stamos mas limpios el milan y la juve ya se ve la corrupcion y el escandalo k han organizado junto con la lazio.
en la final ire x huevos kn el liverpool xo no pork me caiga bien sino para joder al milan. forza inter!!

#23 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 mayo 2007 - 01:09

No m'interessa gent el que faci aquest bon home, o el penques del costat. Però això si:

Posted Image

Osigui, et concideres d'esquerres i encanvi apolles al Chelsea que es l'equip mes de dretes de tota inglaterra???

Per començar, jo no sóc dels que va a un camp de futbol la seva ideologia, jo si vaig al futbol, és per veure bon futbol, i dono suport a qui fa bon futbol, potser a tu t'agrade més el Liverpool, i a mi el Chelsea, vols fer-me creure que ja no sóc d'esquerres perqué volia que guanyes un partit el Chelsea? Xd com diu les ampolletes aquelles de cantimplora "sigue intentandolo". :wink:

Nose, es una mica com ser independentista i ser del Madrid, xoca una mica.. pero be, contra gustos colors com se sol dir. I jo els estils de joc tant del Liverpool com del chelsea els vec bastan iguals..es futbol angles.

#24 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 mayo 2007 - 02:02

No m'interessa gent el que faci aquest bon home, o el penques del costat. Però això si:

Posted Image

Osigui, et concideres d'esquerres i encanvi apolles al Chelsea que es l'equip mes de dretes de tota inglaterra???

Per començar, jo no sóc dels que va a un camp de futbol la seva ideologia, jo si vaig al futbol, és per veure bon futbol, i dono suport a qui fa bon futbol, potser a tu t'agrade més el Liverpool, i a mi el Chelsea, vols fer-me creure que ja no sóc d'esquerres perqué volia que guanyes un partit el Chelsea? Xd com diu les ampolletes aquelles de cantimplora "sigue intentandolo". :wink:

Nose, es una mica com ser independentista i ser del Madrid, xoca una mica.. pero be, contra gustos colors com se sol dir. I jo els estils de joc tant del Liverpool com del chelsea els vec bastan iguals..es futbol angles.


Lo que trobo lamentable és que centris la manera de ser i de pensar d'una persona, en un quip de futbol, jo no sóc cap fanàtic del futbol, a mi no hem done de menjar cap equip ni cap jugador, per tant no crec que perquè animi al Chelsea, un euqip que com has comprovat, ni sabia la seva història, ni m'inporte la tradició que tingui sigui de dretes o d'esquerres, ja que per començar estic en contra de que es mogui tants diners pel club, i estic segur que no tots els del Chelsea són de dretes, així com els del Liverpool, no són tots d'esquerres, ni tots els del Lleid independentistes.

#25 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 mayo 2007 - 02:34

Lo que trobo lamentable és que centris la manera de ser i de pensar d'una persona, en un quip de futbol, jo no sóc cap fanàtic del futbol, a mi no hem done de menjar cap equip ni cap jugador, per tant no crec que perquè animi al Chelsea, un euqip que com has comprovat, ni sabia la seva història, ni m'inporte la tradició que tingui sigui de dretes o d'esquerres, ja que per començar estic en contra de que es mogui tants diners pel club, i estic segur que no tots els del Chelsea són de dretes, així com els del Liverpool, no són tots d'esquerres, ni tots els del Lleid independentistes.


Sempre va unit la politica amb el futbol¿?¿?¿?... :roll: :roll:

#26 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 03 mayo 2007 - 03:07

el antonio gomez es ma padrí i no li importa massa que el liverpol estigui a la final


Te nas donat conte que lo 87 % de coses que escrius al foro son gilipollades i la resta son obvietats????

Madura una mica home, madura. Feste gran, moute pels bars, buscat un curro, ves més a missa pero no tocos lo voraviu per aquí.


(ENAJENACIÓN MENTAL TRANSITORIA)

#27 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 mayo 2007 - 03:39

]

Lo que trobo lamentable és que centris la manera de ser i de pensar d'una persona, en un quip de futbol, jo no sóc cap fanàtic del futbol, a mi no hem done de menjar cap equip ni cap jugador, per tant no crec que perquè animi al Chelsea, un euqip que com has comprovat, ni sabia la seva història, ni m'inporte la tradició que tingui sigui de dretes o d'esquerres, ja que per començar estic en contra de que es mogui tants diners pel club, i estic segur que no tots els del Chelsea són de dretes, així com els del Liverpool, no són tots d'esquerres, ni tots els del Lleid independentistes.


Sempre va unit la politica amb el futbol¿?¿?¿?... :roll: :roll:


A veure, jo he dit que no, però a mi un usuari ha posat en dubte la meva manera de pensar perquè he animat al Chelsea, concretament, deia que tenia tradició de dretes, cosa que jo no sabia, i hem done igual la tradició que tingui, tant sols m'agrade com jugue, i molts jugadors de la seva plantilla. Ja sé que aquest noi, ha dit una xorrada. :wink:

#28 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 mayo 2007 - 04:38

]

Lo que trobo lamentable és que centris la manera de ser i de pensar d'una persona, en un quip de futbol, jo no sóc cap fanàtic del futbol, a mi no hem done de menjar cap equip ni cap jugador, per tant no crec que perquè animi al Chelsea, un euqip que com has comprovat, ni sabia la seva història, ni m'inporte la tradició que tingui sigui de dretes o d'esquerres, ja que per començar estic en contra de que es mogui tants diners pel club, i estic segur que no tots els del Chelsea són de dretes, així com els del Liverpool, no són tots d'esquerres, ni tots els del Lleid independentistes.


Sempre va unit la politica amb el futbol¿?¿?¿?... :roll: :roll:


A veure, jo he dit que no, però a mi un usuari ha posat en dubte la meva manera de pensar perquè he animat al Chelsea, concretament, deia que tenia tradició de dretes, cosa que jo no sabia, i hem done igual la tradició que tingui, tant sols m'agrade com jugue, i molts jugadors de la seva plantilla. Ja sé que aquest noi, ha dit una xorrada. :wink:

Politica i futbol per mi sempre aniran units, per be o per mal! Cada equip de futbol representa un territori, la seva cultura i la seva manera de pensar. El dia que vaiguis al Camp Nou amb una bandera espanyol i no pasi re o portis una estelada al Bernabeu i no pasi re, aquell dia direm que el futbol no es politica, pero de mentres, es lo que hi ha. I almenys a mi ja m'esta be perque el Lleida per mi representa molt mes que un simple club de la meva ciutat. I anascari, per començar respecta una mica les opinions o explicacions de l'altra gent, perque que jo sapiga no eh ficat en cap moment en dubte la teva manera de pensar ni re per l'estil. Simplement veia contradictori que amb els teus ideals et conciderecis aficionat del Chelsea (deixant de banda jugador o manera de jugar, cosa que no trobo raonable per ser dun equip, pero aixo ja es personal) i simplement ho eh expresat i ja esta. Jo en cap moment eh anat amb intencions de ofendre ni re per l'estil, si aixi a sigut demano disuclpes, pero remarco que no era pas la meva intencio ni molt menys. Salut!

#29 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 mayo 2007 - 06:26

malegro per ell

#30 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 mayo 2007 - 07:02

Felicitats per Antonio Gomez.

#31 Piyat

Piyat

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 77 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 mayo 2007 - 07:16

el antonio gomez es ma padrí i no li importa massa que el liverpol estigui a la final


Te nas donat conte que lo 87 % de coses que escrius al foro son gilipollades i la resta son obvietats????

Madura una mica home, madura. Feste gran, moute pels bars, buscat un curro, ves més a missa pero no tocos lo voraviu per aquí.


(ENAJENACIÓN MENTAL TRANSITORIA)


que es lo voraviu jefe?

#32 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 03 mayo 2007 - 09:40

segu k no xD




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos