Ir al contenido


- - - - -

pedrera imprescindible


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
3 respuestas en este tema

#1 Guest_bidekari_*

Guest_bidekari_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 06 agosto 2004 - 05:18

Un club com el Lleida no pot estar absolutament pendent dels mercats futbolistics per crear un equip competitiu. Es imprescindible crear una estructura de futbol base amb canalla de 6 a 18 anys. Si el cost de mantenir aquesta estructura es elevat, que es busqui l'implicació dels organismes publics, especialment aquells dedicats al foment de l'esport. No cal aspirar a crear una "fàbrica" com Lezama, però si cal anar cap el model de Tajonar. Segur que les nostres amics de Iruña ens poden guiar en aquesta empresa.
La rendibilitat està assegurada: per un costat el club "fabrica" jugadors que uns acabaràn al primer equip, i d'altres potser seràn traspassats a equips d'inferior categoria, amb la qual cosa l'inversió es recupera sobradament; i per un altre costat s'implica a la societat civil de la ciutat i de les comarques, que veurien en l'U.E. Lleida el mascaró de proa de l'esport lleidatà.
Proposo la creació d'un filial que s'anomeni Terra Ferma.

Visca el Lleida!.

#2 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 agosto 2004 - 07:04

Aixo k dius de finançar el futbol base, crec k ja esta en marxa per crear la fundacio ue lleida i es dura a terme com en el cas de figueres k tenen l'equip b, la fundacio figueres a 3a

Pero ara mateix aixo del futbol base es un desastre, pk no sol no ha sortit casi cap jugador en molts anys sino k hi ha un gasto increible, a part k els jugadors no paguen res a partir de alevins, crec; (jo o posaria a partir de cadets), es roben un colló de samarretes; un colega meu te totes les samarretes del lleida (mes les suplents, maniga llarga, mitgetes i pantalonets, abrics, xandals) es k per tenir te hasta petos; vas a casa seva i sembla el museu del lleida :lol: :lol:

#3 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 agosto 2004 - 07:28

blau tens parte de rao en lo de robar perque jo k jugo a un regional es roben samarretes, mitjes, pantalons, i fins i tot pilotes, jo tin una samarreta a csa, pero nomes aixo e!!! pero tots paguem fins k son amaters, els juvenils paguen tambe

#4 posi

posi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 207 mensajes

Escrito 06 agosto 2004 - 11:28

yo jugo al kadet del lleida i si k sauria de fer un filial pk kuan akabes de juvenil tens pokes surtides i te pases jugan al lleida per a res. krek k si fesin un altre ekip ls k akabesin de se juvenils podrien jugar al filial i kreixe mes kom a jugados profesionals i ki sap si al final algu arriba a la 1a divisio pas a pas i sk de juvenil a 2a ia un kanvi mol brusk.
yo opto per fe un filial i avere si daki uns anys puk sta juganti.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos