Ir al contenido


Foto
- - - - -

Primer partit


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
4 respuestas en este tema

#1 albertbcn

albertbcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 269 mensajes
  • 4 topics

Escrito 29 marzo 2007 - 07:27

Bones!

Jo com que sóc de barcelona, diria que el primer partit del lleida el vaig veure al miniestadi del barça b, per allà el 94. El primer partit a lleida no el recordo massa bé, però diria que el segon va ser contra l'osasuna, amb molts pamplonesos al camp, i que vem guanyar quan faltava poc pel final. Semblava que jugaríem la promoció d'ascens però al final van ser els navaressos..

albert

#2 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 marzo 2007 - 09:21

Bones!

Jo com que sóc de barcelona, diria que el primer partit del lleida el vaig veure al miniestadi del barça b, per allà el 94. El primer partit a lleida no el recordo massa bé, però diria que el segon va ser contra l'osasuna, amb molts pamplonesos al camp, i que vem guanyar quan faltava poc pel final. Semblava que jugaríem la promoció d'ascens però al final van ser els navaressos..

albert


Bueno jo t'explicaré una mica perque pels datos no pot ser cap mes partit

Queden algunes jornades per acabar la lliga 99-00 el lleida i l'osasuna es juguen la possibilitat d'aproparse a l'ascens, es deia que una derrota o un empat despenjaria qualsevol dels dos, 0-0 al minut 90 i simeon al 90 i poc va marcar l'1-0, cosa que despenjava osasuna i donbava favorit al lleida pero la cosa es va girar i una derrota contra extremadura i algun que altre empat va fer girar la truita. as comes un error en el que has dit i una cosa has dit de logica

1- el error es dir que osasuna va acabar jugant la promoció, va pujar directe aquell any va desapareixer la promoció i pujaven 3 directament

2- La logica es lo de que havia molta gent d'osasuna, sempre cada any molts navarresos han vingut i san fet sentir al camp desports

Curiositats de la vida el meu primer partit al camp desports va ser contra osasuna derrota 1-2 a primera divisio

#3 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 marzo 2007 - 11:48

Bones!

Jo com que sóc de barcelona, diria que el primer partit del lleida el vaig veure al miniestadi del barça b, per allà el 94. El primer partit a lleida no el recordo massa bé, però diria que el segon va ser contra l'osasuna, amb molts pamplonesos al camp, i que vem guanyar quan faltava poc pel final. Semblava que jugaríem la promoció d'ascens però al final van ser els navaressos..

albert


Jo tambe vaig veure el primer partit del Lleida al Mini, es nota que som barcelonins. Va ser a la temporada 98/99, just despres de fer fora al Coromines i avans de que vingues el Victor Muñoz, llavors estava el Rubio d'entrenador interí. Varem guanyar 1 a 2 amb gol d'Escoda a la recta final del partit.
Aquest va ser el primer partit del Lleida que vaig veure in situ, pero per la tele, el primer partit del Lleida que vaig veure va ser contra el Figueres a la temporada 91/92, el partit es va suspendre per la boira...

#4 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 29 marzo 2007 - 11:50

pero la cosa es va girar i una derrota contra extremadura i algun que altre empat va fer girar la truita


Aquell partit contra l'Extremadura va ser el robatori més gran que he viscut al Camp d'Esports.
Si no recordo malament va acabar 2-3 i a la grada i havien més de 10.000 o de 11.000 persones amb un ambient d'aquells que fan por al rival.
Al dia seguent van sortir imatges de despres del partit per Antena 3, amb un futiment de gent esperant la sortida de l'arbitre, i alguns van aconseguir abonyegar-li el cotxe.

Si l'arbit no ens hagues robat els 3 punts d'aquell partit segurament haguesam pujat a 1ª ja que ens vam quedar a 3 punts del Villarreal (amb els qui teniem el golaverage a favor) i del Salamanca (que es va quedar fora pel golaverage amb el Villarreal i que va guanyar agonicament a l'ultima jornada). Mentrestant naltros li vam fotre un 5-2 a l'Elche que ja no ens va servir de res perque ens faltaven 3 punts...

Va ser dur.

#5 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 marzo 2007 - 01:42

El primer partit meu jo diria que va ser contra el Nastic de Tarragona pro no recordo gairebe aixo fa molt annys cuan ere mes petit vai nari al camp amb el meu tiet pro no vai seguir al lleida solament tenia 8 anys despres vai nar al camp a veure el Lleida-Tarragona crec que va ser i ja vaig començar ha anari al camp seguidament

Força Lleida




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos