Ir al contenido


Foto
- - - - -

Entrevistar jugadors.


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
14 respuestas en este tema

#1 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 marzo 2007 - 09:23

Bé, ahir... per qui no ho sàpigui... es va entrevistar a Santos, a l'hora i al lloc de sempre.

Jo sempre he pensat que un bar es un lloc públic... doncs resulta que no!!!! o bé resulta que les dones ens creuen per un nivell inferior...

A mi a principi de lliga, justament desprès de l'entrevista a Miñambres, em van trucar i em van dir que si estava disposada a ajudar-los a fer les entrevistes, els hi vaig dir que naturalment (de fet ja m'havia ofert abans i ens haviem reunit per plantejar de manera diferent les entrevistes d'aquest any). Doncs bé, a l'entrevista a Tevenet ni me n'entero... a la de Lázaro hi ha un "sr." que no vol la meva presència, i ahir me n'entero 3 hores abans de l'entrevista dient que ho acabaven de saber. (quan posteriorment em van dir sense preguntar-ho que diumenge ja estava montada l'entrevista a Santos). Truco a un dels que la organitzen i em diu que no hi puc anar pq són massa gent. Li dic que simplement vull veure com la fan, no entrar dins l'entrevista i m'ho nega...

Considero que si algú m'ha de negar l'entrada a un lloc públic es l'amo del local no pas els que organitzeu l'entrevista.

En cap moment m'estic posant amb els que assistiu a l'entrevista, sinó als 3 organitzadors. No teniu la valentia de dir-me que no em voleu? Sempre buscareu excuses?

Recordo que l'entrevista de l'Edu la vaig passar jo (no es per donar-me mèrit) però tot i no haver assistit a cap, no vaig tenir cap inconvenient en fer-ho. I vosaltres vau dir que si assistia gent a les entrevistes els farieu transcriure l'entrevista... Està clar que ho voleu fer sols.... i que os vagui bé, però el que si os demanaria que no em diguessiu més mentides.

Gràcies perquè em vau donar la oportunitat de fer una (la única) de les millors entrevistes.

#2 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 marzo 2007 - 09:44

Jo he nat a dos entrevistes i dono les gracies als colaboradors per averme invitat, no crec que calgui enfadarse per aixo, si anesim 10 persones a les entrevistes seria un caxondeo i un dia hi van uns i un altre dia hi van els altres. Jo tambe tenia que anar a nose quina entrevista i al final no hem van dir res nose perque i no passa res, el que conta es que has anat a una entrevista i que no totom pot dir el mateix. Hem tingut la sort d'assistiri en algunes d'elles i crec que hauriem d'estar agraits pel fet de que han contat amb nosaltres per un acte com aquest.

#3 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 marzo 2007 - 10:50

Jo he nat a dos entrevistes i dono les gracies als colaboradors per averme invitat, no crec que calgui enfadarse per aixo, si anesim 10 persones a les entrevistes seria un caxondeo i un dia hi van uns i un altre dia hi van els altres. Jo tambe tenia que anar a nose quina entrevista i al final no hem van dir res nose perque i no passa res, el que conta es que has anat a una entrevista i que no totom pot dir el mateix. Hem tingut la sort d'assistiri en algunes d'elles i crec que hauriem d'estar agraits pel fet de que han contat amb nosaltres per un acte com aquest.


A veure Mixes, no sé si has entès el meu post. Em van dir per ajudar-los a fer les entrevistes, no per anar a veure-les... Ho has entès ara?

#4 dap_1987

dap_1987

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 431 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 marzo 2007 - 10:52

A mi sols m'agradaria estar a l'entrevista de Mayor... per aixo demano als encarregats de les entrevestistes que si algun dia li fan una entrevista a Mayor que mu diguin si us plau... Per mi no se li dona prou importancia a aquest home

#5 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 marzo 2007 - 11:01

Jo he nat a dos entrevistes i dono les gracies als colaboradors per averme invitat, no crec que calgui enfadarse per aixo, si anesim 10 persones a les entrevistes seria un caxondeo i un dia hi van uns i un altre dia hi van els altres. Jo tambe tenia que anar a nose quina entrevista i al final no hem van dir res nose perque i no passa res, el que conta es que has anat a una entrevista i que no totom pot dir el mateix. Hem tingut la sort d'assistiri en algunes d'elles i crec que hauriem d'estar agraits pel fet de que han contat amb nosaltres per un acte com aquest.


A veure Mixes, no sé si has entès el meu post. Em van dir per ajudar-los a fer les entrevistes, no per anar a veure-les... Ho has entès ara?


I no pots parlar personalment amb aquestes persones que t'ho van dir en comptes de publicar-ho al mig del foro?

#6 Kitus

Kitus

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 408 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 marzo 2007 - 09:51

Quin post més trist, esteu fatal

#7 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 22 marzo 2007 - 10:27

Quin post més trist, esteu fatal


Ja veus... jo cada dia ho flipo més al foro.

I lo més trist és utilitzar la teva condició de dona per acusar a no se qui de maxista quan no crec que tingui res a veure que siguis dona.

PD: Quines ganes de veure l'entrevista a Santos :D

#8 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 marzo 2007 - 11:54

PD: Quines ganes de veure l'entrevista a Santos :D


Ja ves! k bé s'ho deivien de passar :twisted: xD.

#9 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 marzo 2007 - 12:20

No es una mica exagerat que donis la possibilitat de maxisme en aquesta situació? Demana explicacions als que t'ho van dir i ja esta, potser eren molts o algo.

#10 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 marzo 2007 - 12:22

No es una mica exagerat que donis la possibilitat de maxisme en aquesta situació? Demana explicacions als que t'ho van dir i ja esta, potser eren molts o algo.


Sé els que eren i qui eren i precisament no eren molts; però bé les excuses...

#11 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 marzo 2007 - 01:57

doncs be, a l'entrevista eram... 6 persones (m'hi incloc) i en un principi no es tenia que fer al lloc de sempre, perque en un principi s'havia de fer a un bar de la Bordeta, pero com que per alli no en vam trobar cap que obris fins tard, vam decidir tornar al lloc de sempre.

#12 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 marzo 2007 - 02:10

doncs be, a l'entrevista eram... 6 persones (m'hi incloc) i en un principi no es tenia que fer al lloc de sempre, perque en un principi s'havia de fer a un bar de la Bordeta, pero com que per alli no en vam trobar cap que obris fins tard, vam decidir tornar al lloc de sempre.


ok, gràcies Shinji per aclarir-m'ho, de fet els amos del bar de la Bordeta són del nostre poble i en cap moment es va anar allí a preguntar res, però en fi... i Shinji, no anava per tu aquest missatge, ja ho sé que hi eres.... però es normal perquè tu vas a totes... aquest missatge anava pels organitzadors de l'entrevista... que un d'ells em va dir que se li havia dit que només podien assistir 4 persones i que serien moltissims més... que de veritat que no hi podia anar (si 2 persones de més es considera que hi ha moltissima gent...)

de totes maneres t'agraeixo la teva explicació, gràcies shinji!

#13 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 22 marzo 2007 - 10:11

doncs be, a l'entrevista eram... 6 persones (m'hi incloc) i en un principi no es tenia que fer al lloc de sempre, perque en un principi s'havia de fer a un bar de la Bordeta, pero com que per alli no en vam trobar cap que obris fins tard, vam decidir tornar al lloc de sempre.


ok, gràcies Shinji per aclarir-m'ho, de fet els amos del bar de la Bordeta són del nostre poble i en cap moment es va anar allí a preguntar res, però en fi... i Shinji, no anava per tu aquest missatge, ja ho sé que hi eres.... però es normal perquè tu vas a totes... aquest missatge anava pels organitzadors de l'entrevista... que un d'ells em va dir que se li havia dit que només podien assistir 4 persones i que serien moltissims més... que de veritat que no hi podia anar (si 2 persones de més es considera que hi ha moltissima gent...)

de totes maneres t'agraeixo la teva explicació, gràcies shinji!

nomes hi ha un bar a la bordeta?

#14 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 marzo 2007 - 10:25

Sempre fent un munt de rucades!!! a mi tampoc m'han dit mai re mes de anar a cap entrevista, ve que m'agradaria anar-hi, pero no hi pasa re! senten que no tothom hi pot asistir-hi perque llavors seria un catxondeo. I com algu a dit per aqui, si creus que s'esta fent una injusticia amb tu, ho comentes a la persona corresponent en privat, no cal fotre el crit al cel ni crear polemica en un foro pùblic.

#15 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 marzo 2007 - 10:45

com tot ha estat aclarit, post tancat.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos