Ir al contenido


Foto
- - - - -

Algu té accions del Lleida???


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
23 respuestas en este tema

#1 Losoci

Losoci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 688 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 marzo 2007 - 03:48

Pregunta: Quantes accions te "venudes" o regalades el Lleida, qui les te i en quina quantitat i/o porcentatge.
Al foro tenim accions per fer de plataforma amb veu i vot???
Ens podiem organitzar i mirar de fer una plataforma per aportar les nostres opinions, inquietuts, crítiques, idees....
Seria un primer pas per veure si es pot fet alguan cosa per millorar el Lleida i poder anar a les assemblees de forma una mica organitzada.

Jo en tinc 10 y els meus germans 10 cada un, total 30 accions del Lleida.

#2 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 marzo 2007 - 06:42

Jo tinc 4 accions :D

#3 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 marzo 2007 - 08:40

Jo no en tinc cap pero sempre men a interesat comprarne alguna quan val una per cert.?¿

#4 ^Ruben_19

^Ruben_19

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 475 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 marzo 2007 - 10:28

Jo no en tinc cap pero sempre men a interesat comprarne alguna quan val una per cert.?¿


Cada una val 64,50 euros i les pots comprar a les oficines del club sino recordo malament.

#5 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 marzo 2007 - 11:25

una molt bona proposta que estic convençut de que si es demana al club, s'acceptarà. De moment ja n'hi han 34, algú n'hi té més?¿


per la meva part no en tinc... :? no tinc molts cuartos a la butxaca i encara sóc menor, més endavant em faria gràcia compr5ar-ni alguna per ajudar el club.

#6 bepmaster

bepmaster

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 455 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 marzo 2007 - 11:27

jo en tinc 10

les vaig comprar la última ampliació em penso... quan es va demanar a tots els socis i afeccionats.. per col·laborar amb l'entitat

em van dir que ens enviarien un títol o algo, però encara l'espero, o sigui que només em queda el rebut del banc...

trobo que un reconeixement, no aniria malament

#7 ^Ruben_19

^Ruben_19

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 475 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 marzo 2007 - 12:09

em van dir que ens enviarien un títol o algo, però encara l'espero, o sigui que només em queda el rebut del banc...

trobo que un reconeixement, no aniria malament


Jo tinc 13 accions i quan les vai subscriure me van donar un paper on van escriure les meves dades personals a ma. A part d'aixo no tinc res mes. Bueno sí, el rebut del banc que dius tu.
Trobo que estaria molt be un reconeixement per part del club, pero bueno. Encara que no tinguis cap paper, surts com a accionista al llibre de socis que té el club.

#8 xut

xut

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 143 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 marzo 2007 - 01:24

jo tinc 3

#9 Losoci

Losoci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 688 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 marzo 2007 - 04:31

Losoci i family......30
Lleidaok................4
Bepmaster............10
Ruben_19.............13
xut........................3
jolan........................1
lotresa.....................2
lleida_endevant......10


TOTAL FOREROS 73 accions fins ara.

#10 jolan

jolan

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 77 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 marzo 2007 - 05:15

Jo en tinc una més.

#11 bepmaster

bepmaster

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 455 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 marzo 2007 - 05:50

em van dir que ens enviarien un títol o algo, però encara l'espero, o sigui que només em queda el rebut del banc...

trobo que un reconeixement, no aniria malament


Jo tinc 13 accions i quan les vai subscriure me van donar un paper on van escriure les meves dades personals a ma. A part d'aixo no tinc res mes. Bueno sí, el rebut del banc que dius tu.
Trobo que estaria molt be un reconeixement per part del club, pero bueno. Encara que no tinguis cap paper, surts com a accionista al llibre de socis que té el club.


a si? pues a vere si algú veu aquest llibre... jo no l'he vist pas mai.... a part d'això, no creus que hauriem de demanar aquest reconeixement?

#12 carpin

carpin

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 589 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 marzo 2007 - 07:10

Cuando se hizo la asamblea todo el que estaba en ella pudo hablar y exponer su comentarios, quejas o intentar ayudar con sus ideas. No se las acciones de cada uno de los que habló pero no se vetó a nadie.
En la proxima asamblea prepararos y hacer lo que creais mas coveniente para la entidad, que sin ofender ni faltar respeto a nadie se puede ir a todas partes y opinar de todo.

El libro esta en las oficinas y estan todos, por lo menos los que yo se que tienen acciones.

#13 lotresa

lotresa

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 20 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 marzo 2007 - 10:24

jo en tink 2

#14 ^Ruben_19

^Ruben_19

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 475 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 marzo 2007 - 10:29

a si? pues a vere si algú veu aquest llibre... jo no l'he vist pas mai.... a part d'això, no creus que hauriem de demanar aquest reconeixement?


Pues ja t'asseguro jo que existeix perquè vaig anar a la ultima junta d'accionistes i un accionista dels que hi havia presents va dir que no tenia cap paper que l'acreditava com a posseidor de les accions que ell havia comprat i un dels directius que hi havia a la taula (no recordo qui era) li va dir que li digués el seu nom que ho buscaria al llibre de socis que el tenia alli mateix i li va confirmar que sortia al llibre de socis. Amb això te vull dir que si vols comprovar si realment constes com a accionista de la UE Lleida SAD, passa't per les oficines i que t'ho ensenyin. Aquest llibre el te el club i també el té el registre mercantil. Jo personalment no hi he anat pero se que hi consto perque quan vaig anar a la junta d'accionistes, abans d'entrar m'havia d'identificar i efectivament el meu nom sortia a la llista que tenien les secretaries alli a l'entrada. Això últim, oficialment no demostra res, pero me'n fio.

Te dono la rao en lo de que se'ns hauria de donar un reconeixement, com un document oficial expedit pel club una mica més "currat" que el que em van donar a mi.

#15 bepmaster

bepmaster

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 455 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 marzo 2007 - 11:32

a si? pues a vere si algú veu aquest llibre... jo no l'he vist pas mai.... a part d'això, no creus que hauriem de demanar aquest reconeixement?


Pues ja t'asseguro jo que existeix perquè vaig anar a la ultima junta d'accionistes i un accionista dels que hi havia presents va dir que no tenia cap paper que l'acreditava com a posseidor de les accions que ell havia comprat i un dels directius que hi havia a la taula (no recordo qui era) li va dir que li digués el seu nom que ho buscaria al llibre de socis que el tenia alli mateix i li va confirmar que sortia al llibre de socis. Amb això te vull dir que si vols comprovar si realment constes com a accionista de la UE Lleida SAD, passa't per les oficines i que t'ho ensenyin. Aquest llibre el te el club i també el té el registre mercantil. Jo personalment no hi he anat pero se que hi consto perque quan vaig anar a la junta d'accionistes, abans d'entrar m'havia d'identificar i efectivament el meu nom sortia a la llista que tenien les secretaries alli a l'entrada. Això últim, oficialment no demostra res, pero me'n fio.

Te dono la rao en lo de que se'ns hauria de donar un reconeixement, com un document oficial expedit pel club una mica més "currat" que el que em van donar a mi.


nono, si jo ja m'ho crec ja, em referia únicament a això, com molt bé dius, a un document oficial expedit pel club... no un paper escrit amb llapis o bé el rebut del banc...

perquè una còpia del llibre, com a que no oi? :D

#16 ^Ruben_19

^Ruben_19

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 475 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 marzo 2007 - 12:20

m'assemble ke demanes massa eh! Bueno, crec que si vas al registre mercantil i ho demanes igual te fan fotocopies. Al club ja no ho se. Ho hauries de preguntar

#17 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 21 marzo 2007 - 08:17

amb tantes accions en el foro, ja podriem tenir algu del foro ke fos membre de la directiva, no???

jejejeje.

#18 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 21 marzo 2007 - 08:17

amb tantes accions en el foro, ja podriem tenir algu del foro ke fos membre de la directiva, no???

jejejeje.

#19 bepmaster

bepmaster

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 455 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 marzo 2007 - 05:37

60 accions entre tot el foro tpoc és molt no?

no n'hem fet mai cap recompte seriòs?

#20 carpin

carpin

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 589 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 marzo 2007 - 07:12

Alguno que se conecta al foro tiene y muchas, no soy yo.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos