Ir al contenido


Foto
- - - - -

Barça Madrid només per la sexta


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
7 respuestas en este tema

#1 cristian_15

cristian_15

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.022 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 marzo 2007 - 11:54

Algú em sabria dir perque aquest partit que es juga en horari d' autonomiques no el retransmiteix tv3. Vaig sentir alguna cosa de contractes pero nose.

#2 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 marzo 2007 - 12:01

pensava que el feien per TV3

#3 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 10 marzo 2007 - 12:35

La Sexta va comprar els drets de retransmissió dels partits aquests del dissabte. El que passa, és que la Sexta va cedir els drets a la FORTA (les autonòmiques) perquè els continuessin retransmeten, per un qüestió de tradició. A canvi, però, la Sexta es va quedar el dret en exclusivitat d'alguns partits oferint a les autonòmiques els partits de Copa del Rei.

En resum, que ens quedem sense veure futbol en català. Passi el que passi sempre som els mateixos que perdem.

#4 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 marzo 2007 - 04:25

En resum, que ens quedem sense veure futbol en català. Passi el que passi sempre som els mateixos que perdem.

Tens raó, però per sentir als frikis de Tv3 casi és millor escoltar al Montes amb castellà.

#5 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 10 marzo 2007 - 07:36

En resum, que ens quedem sense veure futbol en català. Passi el que passi sempre som els mateixos que perdem.

Tens raó, però per sentir als frikis de Tv3 casi és millor escoltar al Montes amb castellà.


Puf! Pues el Montes té menys idea de futbol que el dietista del Ronaldinho.

#6 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 10 marzo 2007 - 09:23

En resum, que ens quedem sense veure futbol en català. Passi el que passi sempre som els mateixos que perdem.

Tens raó, però per sentir als frikis de Tv3 casi és millor escoltar al Montes amb castellà.


Puf! Pues el Montes té menys idea de futbol que el dietista del Ronaldinho.


I el de tv3 déu ni do també, solta cada comentari que sembla que miri un altre partit (el Reixach al costat no ajuda tampoc). La veritat és que per la tele no es pot veure un partit ben retransmès...

Per cert, els drets estaven traspassats a FORTA o només TV3? Perquè La Seta em sembla que fa desconnexió per Euskadi (almenys això vaig deduir quan al començament de no sé quin partit parlaven en euskera)

#7 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 10 marzo 2007 - 11:08

Doncs ara que ho dius no sé si és a la FORTA o només a TV3, aquí m'has enganxat.

Al partit At.Madrid-R.Madrid van retransmetre uns pocs minuts en euskera. És fort eh? Ho pots sentir en euskera i no en català... els bascos tenen tot el que volen i aquí ho veiem passar.

#8 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 marzo 2007 - 01:44

En resum, que ens quedem sense veure futbol en català. Passi el que passi sempre som els mateixos que perdem.

Tens raó, però per sentir als frikis de Tv3 casi és millor escoltar al Montes amb castellà.



Jo encara em recordo dels comentaris i/o resum que ens feia el Sergi Albert i que continua fent-ho... al Lleida... tots els penals a favor estaven mal assenyalats... els fora de jocs, faltes... tot en contra del Lleida i si ens ho pitaven... deia que l'arbitre tenia la raó i que ho feia molt bé.
No us recordeu a Gol a Gol que tenia una pissarra i analitzava alguna jugada.... les arees o els fora de joc feia les linees tortes perquè li anés bé amb el seu comentari. Desde llavors que no soporto sentir-lo. I encara volta per la tele... mare de Déu... sembla com les piles duracel que siguen i siguen.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos