Ir al contenido


Foto
- - - - -

25 punts a casa i 11 punts a fora.


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
4 respuestas en este tema

#1 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 marzo 2007 - 11:41

Amb això vull dir que el problema que té el Lleida és que li costa molt guanyar a fora. Si guanyèssim a fora, estariem allà dalt,

No sé que ens passa fora de casa. No ho entenc. Si millorem a fora, estic segur que pujarem. Pero guanyar a casa i perdre a fora, no pujarem.

A veure si contra el Huesca podem guanyar. ANIM LLEIDA I JUGADORS. VOSALTRES PODEU!!!!!!!!!!! VISCA EL LLEIDA!!!!!!!!!!!!!!!

#2 Maxwell_Murder

Maxwell_Murder

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 579 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 12:05

A fora de casa fa falta posar la cama... perque normalment ens trobem amb equips molt durs fisicament i camps en males condicions

#3 dap_1987

dap_1987

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 431 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 06:27

Jo lo dels camps en males condicions també ho crec.. suposo que el lleida te el camp en terreny de joc, si no el mes gran de la categoria, un dels mes grans, i apart esta amb bones condicions. En canvia altres camps son molt més petits i amb males condicions... aixo vulguis o no es nota i pasa factura.... en el camp del lleida es pot tocar be la pilota i el lleida té clase per ferho, en canvi en altres camps aixo no pot succeir perque estan molt malament i hi ha un joc més dur, ... i al lleida li falta duresa... es el que penso jo...

#4 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 07:11

Doncs em sembla que el camp de l'Osca no es precisament un dels millor camps de la categoria perque el Lleida pugui desplegar el seu joc, no?

#5 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 10:42

amb una mica mes d'anims, esforç i una mika de sort segur ke guanyem fora de casa uns quants partits importants.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos