Ir al contenido


Foto
- - - - -

Banderes de Terrassa


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
33 respuestas en este tema

#21 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 11:59

els del terrassa tenen una aficio espectacular!!!

amb banderes i cantics ens guanyaven.

molt xula la nostra bandera catalana amb les tires

No generalitzis per lo que vas veure al camp d'esports, animar quan ets el equip visitant i vas lider es molt facil. Com deia algu per aqui, quan jo vaig anar a Terrassa a 2na A els que no paraven d'animar tot i anar perdent 3-0 eram nosaltres, i l'aficio del Terrassa no se sentia per a re!

#22 inD

inD

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 5 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 marzo 2007 - 01:36

els del terrassa tenen una aficio espectacular!!!

amb banderes i cantics ens guanyaven.

molt xula la nostra bandera catalana amb les tires

No generalitzis per lo que vas veure al camp d'esports, animar quan ets el equip visitant i vas lider es molt facil. Com deia algu per aqui, quan jo vaig anar a Terrassa a 2na A els que no paraven d'animar tot i anar perdent 3-0 eram nosaltres, i l'aficio del Terrassa no se sentia per a re!


Antes de criticar haz mas autocrítica, porque la verdad es que el fondo norte de vuestro campo da bastante pena, como el nuestro (aunque no tanto :roll: ) y como prácticamente el de todos los equipos de nuestro grupo. Por cierto deja de hablar de hace 2 o 3 años, porque en la primera vuelta no llenasteis ni un triste bus y el desplazamiento de vuestros aficionados digamos que fue bastante mediocre, no se si vinieron 20 personas aproximadamente...Es muy dificil hacer afición en 2ªB asi que dejate de pataletas de niño pequeño ke aqui nadie pide reconocimiento si no un poco de respeto.

Suerte a partir de ahora.

#23 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 marzo 2007 - 01:52

els del terrassa tenen una aficio espectacular!!!

amb banderes i cantics ens guanyaven.

molt xula la nostra bandera catalana amb les tires

No generalitzis per lo que vas veure al camp d'esports, animar quan ets el equip visitant i vas lider es molt facil. Com deia algu per aqui, quan jo vaig anar a Terrassa a 2na A els que no paraven d'animar tot i anar perdent 3-0 eram nosaltres, i l'aficio del Terrassa no se sentia per a re!


Antes de criticar haz mas autocrítica, porque la verdad es que el fondo norte de vuestro campo da bastante pena, como el nuestro (aunque no tanto :roll: ) y como prácticamente el de todos los equipos de nuestro grupo. Por cierto deja de hablar de hace 2 o 3 años, porque en la primera vuelta no llenasteis ni un triste bus y el desplazamiento de vuestros aficionados digamos que fue bastante mediocre, no se si vinieron 20 personas aproximadamente...Es muy dificil hacer afición en 2ªB asi que dejate de pataletas de niño pequeño <font color=red>que</font> aqui nadie pide reconocimiento si no un poco de respeto.

Suerte a partir de ahora.


El partido de la primera vuelta se jugaba el mismo dia que el Catalunya - Euskadi y si que se lleno un bus de aficionados (mas que nada porque yo fui con el) y unas 50, 60 personas si que eramos. Que por cierto en vuestro campo venden cerveza con alchol, algo que no esta permitido en ningun campo de futbol.

#24 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 marzo 2007 - 03:10

els del terrassa tenen una aficio espectacular!!!

amb banderes i cantics ens guanyaven.

molt xula la nostra bandera catalana amb les tires

No generalitzis per lo que vas veure al camp d'esports, animar quan ets el equip visitant i vas lider es molt facil. Com deia algu per aqui, quan jo vaig anar a Terrassa a 2na A els que no paraven d'animar tot i anar perdent 3-0 eram nosaltres, i l'aficio del Terrassa no se sentia per a re!


Antes de criticar haz mas autocrítica, porque la verdad es que el fondo norte de vuestro campo da bastante pena, como el nuestro (aunque no tanto :roll: ) y como prácticamente el de todos los equipos de nuestro grupo. Por cierto deja de hablar de hace 2 o 3 años, porque en la primera vuelta no llenasteis ni un triste bus y el desplazamiento de vuestros aficionados digamos que fue bastante mediocre, no se si vinieron 20 personas aproximadamente...Es muy dificil hacer afición en 2ªB asi que dejate de pataletas de niño pequeño <font color=red>que</font> aqui nadie pide reconocimiento si no un poco de respeto.

Suerte a partir de ahora.


Tranquil noiet que jo a tu ni a la teva estimada aficio els hi eh faltat en cap moment el respecte crec jo. Nosaltres tenim dies millors i dies pitjors, i va coincidir, per circumstancies que a tu ni a ningu els hi importa, que molts dels integrants de ilergetes no van poder vindre al partit. Tot i aixi, es veritat, el nostre gol no es una caldera precisament, pero les coses estic convençut que canviaran. I si que parlo de fa 2 o 3 anys, perque es el partit que jo vaig anar a veure a Terrassa, i es la veritat, valtres practicament no animava-ho, i nosaltres amb un 3 - 0 no vam parar d'animar. Lo que pasa que d'aixo la gent se n'oblida.

#25 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 marzo 2007 - 05:50

Doncs l'any que vam perdre alla al seu camp 3-0 , despres del partit de copa on els vam eliminar als penals naltres tambe vam estar animant tot el partit com ells i ningu deie que fosim una aficio de 10, per aficions de 10 les de altres equips que cada partit son fidels al seu equip a primera o a segona b o tercera, ni la del lleida ni terrassa ni nastic son aficions de 10 , son aficions de que quan se va primer tots som del lleida o del terrassa o del nastic i quan se va malament tothom mire cap a un altre costat i jo no conec a aquest equip, i no cal anar gaire lluny com per demostrar aixo en camps com nastic o terrassa.

Perdo per posar el nastic de pel mig , pero esque el trobo un clar exemple d'equip que no anave ni deu al camp i que ara esta ple, aviam que pase si baixen a segona a i no pujen en un any quanta gent hi anira al camp... ja coneixem aqui a lleida com acabe l'historia.(com ha dit l'espontani l'aficio del lleida no som freds sino mes aviat escarmentats)


Si senyor, al camp del terrassa quan guanyar als penals no recordo cap cantic d'aquella gent... A mi em van sorpendre aquest diumenge, no pel repertori :lol: però si pel que van animar.

#26 inD

inD

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 5 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 marzo 2007 - 10:51

Tot i aixi, es veritat, el nostre gol no es una caldera precisament, pero les coses estic convençut que canviaran.


De veritat espero que sigui així :)

Al camp del Terrassa la gent va a la seva bola, la gent que anima i sol anar als desplaçaments esta repartida al gol en diferents peñes cosa que en els desplaçaments ens posem tots junts com si dun sol grup es tractes i fem mes força.

Salut!

#27 RAMCAR68

RAMCAR68

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 38 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 marzo 2007 - 10:45

Au venga home, els de Terrassa que sen vagin a cantar el seu cantic PLAGIAT al seu futbolin que fan servir de camp de futbol.

Son liders i es veuen al playoff, quan les coses van bé tothom anima i semplenen autocars que no saps don surt la gent. Quan daki 5 o 6 jornades nosaltres siguem liders ya veureu com anima la gent. Jo recordo altres temporades estar animant al FUTBOLIN del Terrassa i sentir-nos molt més que no pas ells, no ens tenen que ensenyar res.

Amés la nostra afició no es freda, en tot cas està escarmentada.




EI,TENS RAO EN EL PLAGI DEL CANTIC DEL TERRASSA,PERO ET PUC VEN JURAR QUE FA UNA ENVEJA BESTIAL.ADEMES,MES CLAR QUE L´AIGUA,NOSALTRES NO TENIM COLLONS,SI COLLONS,DE INTENTAR,JA NO FER-HO IGUAL,SINO INTERTAR-HO.I NO COSTA TANT.PERO ES TENIR COLLONS,GANES,I ESTIMAR UNS COLORS.NO SERVEIX QUE NOMES SIGUEM 4 ELS QUE VOLEM COMERÇAR ALGO AIXI.ES TE QUE SER MOLTS MES,50,60,70, ETC, PERQUE SINO ES MOLT DIFICIL DE FERSE SENTIR.

EXEMPLES:

VALLADOLID-LLEIDA ANY 1993: 1100 A ZORRILLA
LLEIDA -LOGROÑES ANY 1993 : 7500 AL MINI ESTADI
NASTIC- LLEIDA A 2ºA : 500 A TARRAGONA
(I SEGUR QUE ALGUNA MES QUE ARA MATEIX S´ESCAPA A LA MEVA MEMORIA.)
A PARTIR D´AQUI,POS LOS DE SEMPRE. 15 O 20 QUE INTENTEN ANIMAR I PROU.
NI QUE SIGUI PER UNA VEGADA,MIREM LO QUE ERAM,I LO QUE SOM ARA.ES COM UN MAL SOMNI,FET REALITAT.LA MORT DE LA AFECCIO CALENTA DE LLEIDA,LA GENT JOVE,LA QUE REALMENT ANIMA I FA AIXECAR A L´ALTRA GENT,LA QUE MOTIVA AL EQUIP.
HI SOM A TEMPS DE ARREGLAR-HO,PERO NO EN QUEDA GAIRE.I NO SERVEIX D´EXCUSA LA 2º B.MIREU LES ALTRES AFICIONS QUE ESTAN A 2º B,I VEUREU QUE LA REALITAT QUE EXPOSO,ES REALMENT REAL.
JO ESTIC OBERT A PODER AJUDAR EN LO QUE SIGUI,PERO ES COSA DE GRUP.
ALGU PER A QUI A FET RESSO DEL XUTS.SI ALMENY S´INTENTES ATANSARSE A LO QUE ERA AQUEST GRUP DE GENT,UF,BESTIAL.UNIO,GANES,TOTS AMICS,O NO,PERO ERA IGUAL,CUAN ENTRABEN AL CAMP,NOMES ES PENSAVE EN UNA COSA.... EL LLEIDA,I PROU.
SENYORS I SENYORES,ES LOQ EU HI HA.LA ELECCIO ES DE LA GENT DEL LLEIDA,DE NINGU MES.O ES DEIXE MORIR TOT,O ES COMENÇA,JA,EL DIUMENGE A OSCA,A AIXECAR A TOTA AQUESTA GENT JOVE,QUE GANES DE FER COSES EN TE,PERO ESTA ADORMIDA. !!!! DESPERTEU !!!!!
SINO AIXO S´ACABE.
SALUD.
VISCA LE LLEIDA

#28 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 07 marzo 2007 - 12:56

A mi no m'agrada que es critiqui l'afició de Lleida, perque la gent que bé al camp i mes avui per avui, es la que mai l'abandona, a les verdes i a les madures, alli estem. Es podrà dir que anima més o menys, que ho fa millor o pitjor, pero en cap cas, tenim que envejar res a l'afició del terrassa, res.

I quan dic que l'afició està escarmentada ho està amb raó, perque estic segur que a l'època dels Xuts, no et venia un mosso d'esquadra i et multava per obstrucció a la visibilitat d'un agent amb 3000 euros de multa (cas real i denunciat al seu dia en aquet foro), que han fet molt mal al gol nord i quan ens vam queixar el club es va rentar les mans. Això va ser mol lleig i no te perdó, perque quan al club les passen putes, l'afició estem amb ells

I si no n'hi hagues prou amb mamonades d'aquestes, van volar els calés que havien depositat més d'un centenar de joves de la ciutat (no diré qui perque això només ho podria determinar un jutge, respectaré les presumcions d'innocència per no entrar en conflictes) i rodalies en una ilusió que era crear ambient al gol nord, amb una pila de projectes que van acabar en res, que gent acabés deixant de venir, altres començar de nou pel seu compte, etc. i que desde aleshores ha estat anar a menys.


I hem aguantat, Besirovic's, M'Bargues, G. Lente's, Menchon's, Chechu Rojo's, Antonios Lopez, Ravnic's, Bonachera's, Llaurado's i per això no tenim res a envejar a la afició del Terrassa perque no tenen ni idea del que es passar per això i seguir al camp animant.
Que amb l'esforç de tots tornarem a plenar el Gol Collons, que l'afició sempre hi ha estat i tornarem a pujar a 2A si no es aquest any serà l'any que bé pero alli estarem per veure-ho.

Que per tragar hem hagut de tragar-ne moltes de coses i aqui continuem encara amb ganes d'aixecar el gol un altra p*** vegada. Ara hi ha Noves penyes, nous grupets que nos hem de posar d'acord, Perque som tant tossuts que encara que siguem en penyes de poc nombre, arribarem a aquestos 50, a aquestos 100 que fan falta per remontar el vol i que arrosseguin a més gent.


El dissabte si que van animar molts més que nosaltres, pero en cap cas, es pot dir que tenen millor afició, perque tenim millor camp, millor club, millor equip i això almenys ha servit per a que ens comencem a moure per algo que teniem que haver començat fa dies i que ara per ara és la principal assignatura pendent.

#29 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 marzo 2007 - 07:36

Au venga home, els de Terrassa que sen vagin a cantar el seu cantic PLAGIAT al seu futbolin que fan servir de camp de futbol.

Son liders i es veuen al playoff, quan les coses van bé tothom anima i semplenen autocars que no saps don surt la gent. Quan daki 5 o 6 jornades nosaltres siguem liders ya veureu com anima la gent. Jo recordo altres temporades estar animant al FUTBOLIN del Terrassa i sentir-nos molt més que no pas ells, no ens tenen que ensenyar res.

Amés la nostra afició no es freda, en tot cas està escarmentada.


La veritat es que si li dius Futbolí a tot un estadi Olimpic fet pels jocs de Barcelona'92, noi la veritat es que no entenc per que ho dius eh!!
Ja voldrien, oi tant, molts equips de 2aB l'estadi tan wapo que té el Terrassa.
Els unics futbolins que veig jo són els que vaig a jugar por ahi... :roll:

#30 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 marzo 2007 - 07:56

Au venga home, els de Terrassa que sen vagin a cantar el seu cantic PLAGIAT al seu futbolin que fan servir de camp de futbol.

Son liders i es veuen al playoff, quan les coses van bé tothom anima i semplenen autocars que no saps don surt la gent. Quan daki 5 o 6 jornades nosaltres siguem liders ya veureu com anima la gent. Jo recordo altres temporades estar animant al FUTBOLIN del Terrassa i sentir-nos molt més que no pas ells, no ens tenen que ensenyar res.

Amés la nostra afició no es freda, en tot cas està escarmentada.


La veritat es que si li dius Futbolí a tot un estadi Olimpic fet pels jocs de Barcelona'92, noi la veritat es que no entenc per que ho dius eh!!
Ja voldrien, oi tant, molts equips de 2aB l'estadi tan wapo que té el Terrassa.
Els unics futbolins que veig jo són els que vaig a jugar por ahi... :roll:


Creus que la gent prefereix el camp del terrassa abans que el camp d'esports?

#31 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 marzo 2007 - 07:59

Au venga home, els de Terrassa que sen vagin a cantar el seu cantic PLAGIAT al seu futbolin que fan servir de camp de futbol.

Son liders i es veuen al playoff, quan les coses van bé tothom anima i semplenen autocars que no saps don surt la gent. Quan daki 5 o 6 jornades nosaltres siguem liders ya veureu com anima la gent. Jo recordo altres temporades estar animant al FUTBOLIN del Terrassa i sentir-nos molt més que no pas ells, no ens tenen que ensenyar res.

Amés la nostra afició no es freda, en tot cas està escarmentada.


La veritat es que si li dius Futbolí a tot un estadi Olimpic fet pels jocs de Barcelona'92, noi la veritat es que no entenc per que ho dius eh!!
Ja voldrien, oi tant, molts equips de 2aB l'estadi tan wapo que té el Terrassa.
Els unics futbolins que veig jo són els que vaig a jugar por ahi... :roll:


Creus que la gent prefereix el camp del terrassa abans que el camp d'esports?


Per descomptat que no!!Però prefereixen mil vegades el Camp del Terrassa que el Camp de la Gramenet o el Camp de l'Hospitalet o el Camp del Badalona o el Camp del Barbastro, jo d'això sí que ho crec, almenys es el que crec jo.

#32 inD

inD

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 5 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 marzo 2007 - 10:47

El camp d'esport le da mil vueltas al olímpic, pero de ahi a decir que nuestro campo es un futbolín... 8O 8O 8O 8O

Corregirme si no me equivoco pero la selecció catalana de futbol nunca a jugado en vuestro campo, tambien como dicen nuestro campo fue la sede olímpica de hockey sobre hierba (Terrassa potencia mundial 8) ) de los juegos olimpicos del 92, así que tan futbolín no creo que sea, contando que tiene casi cerca de 50 añitos :lol:

venga gente que nos vemos el año que viene en segunda!

#33 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 marzo 2007 - 09:08

El camp del Terrassa es petit però està molt ben pensat, si algun dia s'hagués d'ampliar quedarien les segones grades al nivell del carrer i això facilita l'accès. A mi em va agradar aquell camp.

#34 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 09 marzo 2007 - 10:58

Au venga home, els de Terrassa que sen vagin a cantar el seu cantic PLAGIAT al seu futbolin que fan servir de camp de futbol.

Son liders i es veuen al playoff, quan les coses van bé tothom anima i semplenen autocars que no saps don surt la gent. Quan daki 5 o 6 jornades nosaltres siguem liders ya veureu com anima la gent. Jo recordo altres temporades estar animant al FUTBOLIN del Terrassa i sentir-nos molt més que no pas ells, no ens tenen que ensenyar res.

Amés la nostra afició no es freda, en tot cas està escarmentada.


La veritat es que si li dius Futbolí a tot un estadi Olimpic fet pels jocs de Barcelona'92, noi la veritat es que no entenc per que ho dius eh!!
Ja voldrien, oi tant, molts equips de 2aB l'estadi tan wapo que té el Terrassa.
Els unics futbolins que veig jo són els que vaig a jugar por ahi... :roll:


Creus que la gent prefereix el camp del terrassa abans que el camp d'esports?


Per descomptat que no!!Però prefereixen mil vegades el Camp del Terrassa que el Camp de la Gramenet o el Camp de l'Hospitalet o el Camp del Badalona o el Camp del Barbastro, jo d'això sí que ho crec, almenys es el que crec jo.


No sé si es pot comparar el camp de l'Hospi amb el del Barbastro...




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos