Ir al contenido


Foto
- - - - -

Banderes de Terrassa


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
33 respuestas en este tema

#1 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 marzo 2007 - 02:21

Heu vist les banderes que han desplegat el terrassa a la sortida al camp dels seus jugadors?
Espectaculars... la veritat es que això es troba a faltar a Lleida, recordo fa molts i molts anys... quan hi havia la penya els xuts en desplegaven una també gegant que era molt xula.... i dóna una imatge espectacular a la graderia.

Es podria parlar, almenys de fer-ne una!!!

#2 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 marzo 2007 - 02:06

Un 10 per l'afició del Terrassa,si senyor, no paraven d'animar en tot el partit, el seu comportament va ser de 10 tot i la derrota del seu equip, el seu equip va perdre però ells no perquè van demostraar una gran esportivitat i no van parar...però es que no van parar d'animar al seu Terrassa i deixar-se la veu per ell :wink:
Joder, no van parar de cantar a la 2a part "vamos mi Terrassaaaaa, vamos campeónnnn lo lo lo lo....." i una vegada rere l'altre i una rere l'altre :wink:
Jo al descans vaig parlar amb 3 d'ells que tenia molt aprop sentats al lateral-baix i la veritat es que em van dir (amb gran educació i tacte) i amb tota la raó del món que l'afició del Lleida ere masse freda, no em va quedar altre remei que dir-lis que sí :(

En fi....un senyor 10 per l'afició del Terrassa FC

#3 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 marzo 2007 - 02:35

Au venga home, els de Terrassa que sen vagin a cantar el seu cantic PLAGIAT al seu futbolin que fan servir de camp de futbol.

Son liders i es veuen al playoff, quan les coses van bé tothom anima i semplenen autocars que no saps don surt la gent. Quan daki 5 o 6 jornades nosaltres siguem liders ya veureu com anima la gent. Jo recordo altres temporades estar animant al FUTBOLIN del Terrassa i sentir-nos molt més que no pas ells, no ens tenen que ensenyar res.

Amés la nostra afició no es freda, en tot cas està escarmentada.

#4 krispis

krispis

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 77 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 marzo 2007 - 03:17

tens rao lleidaok els de terrasa van apra de anima nose si seran aixi tots els partits pero en aket partit van esta de 10 i sobre la aficio del lleida nia tardes k animem i força i sobre tot en les segones parts de darreres partits

#5 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 marzo 2007 - 09:13

Au venga home, els de Terrassa que sen vagin a cantar el seu cantic PLAGIAT al seu futbolin que fan servir de camp de futbol. A més la nostra afició no es freda, en tot cas està escarmentada.


Ahir la cosa estava bastant clara: Un 10 per l'afició del Terrassa i un 0 per la del Lleida.
I el camp del Terrassa de futbolín no té res, q és un camp ben xulo, tenen unes instal·lacions q són la òstia, fetes per les Olimpiades del 92.

#6 Maxwell_Murder

Maxwell_Murder

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 579 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 marzo 2007 - 09:43

Au venga home, els de Terrassa que sen vagin a cantar el seu cantic PLAGIAT al seu futbolin que fan servir de camp de futbol.

Son liders i es veuen al playoff, quan les coses van bé tothom anima i semplenen autocars que no saps don surt la gent. Quan daki 5 o 6 jornades nosaltres siguem liders ya veureu com anima la gent. Jo recordo altres temporades estar animant al FUTBOLIN del Terrassa i sentir-nos molt més que no pas ells, no ens tenen que ensenyar res.

Amés la nostra afició no es freda, en tot cas està escarmentada.


Sisi mol liders pero ahir van perdre 2-0 i jo crec que estan perdent gas...

#7 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 04 marzo 2007 - 10:03

Au venga home, els de Terrassa que sen vagin a cantar el seu cantic PLAGIAT al seu futbolin que fan servir de camp de futbol. A més la nostra afició no es freda, en tot cas està escarmentada.


Ahir la cosa estava bastant clara: Un 10 per l'afició del Terrassa i un 0 per la del Lleida.
I el camp del Terrassa de futbolín no té res, q és un camp ben xulo, tenen unes instal·lacions q són la òstia, fetes per les Olimpiades del 92.


Un 0? En bastants partits hi ha hagut menys ambient al Gol Nord, quina nota posaries llavors? Que no siguem gaires cridant i animant no vol dir que no ho faci ningú.

#8 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 marzo 2007 - 10:29

Au venga home, els de Terrassa que sen vagin a cantar el seu cantic PLAGIAT al seu futbolin que fan servir de camp de futbol. A més la nostra afició no es freda, en tot cas està escarmentada.


Ahir la cosa estava bastant clara: Un 10 per l'afició del Terrassa i un 0 per la del Lleida.
I el camp del Terrassa de futbolín no té res, q és un camp ben xulo, tenen unes instal·lacions q són la òstia, fetes per les Olimpiades del 92.


Un 0? En bastants partits hi ha hagut menys ambient al Gol Nord, quina nota posaries llavors? Que no siguem gaires cridant i animant no vol dir que no ho faci ningú.


Tens raó. Més q res hemreferia a q el Terrassa eren pocs xò units. Lo del 0 ho deia per les desavinences q hi ha al Gol Nord q provoken un ambient extrany i on sembla q no animi ningú, simplement xq cadascú va per la seva banda, xò segurament he exagerat massa amb lo del 0.

#9 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 marzo 2007 - 11:03

Doncs l'any que vam perdre alla al seu camp 3-0 , despres del partit de copa on els vam eliminar als penals naltres tambe vam estar animant tot el partit com ells i ningu deie que fosim una aficio de 10, per aficions de 10 les de altres equips que cada partit son fidels al seu equip a primera o a segona b o tercera, ni la del lleida ni terrassa ni nastic son aficions de 10 , son aficions de que quan se va primer tots som del lleida o del terrassa o del nastic i quan se va malament tothom mire cap a un altre costat i jo no conec a aquest equip, i no cal anar gaire lluny com per demostrar aixo en camps com nastic o terrassa.

Perdo per posar el nastic de pel mig , pero esque el trobo un clar exemple d'equip que no anave ni deu al camp i que ara esta ple, aviam que pase si baixen a segona a i no pujen en un any quanta gent hi anira al camp... ja coneixem aqui a lleida com acabe l'historia.(com ha dit l'espontani l'aficio del lleida no som freds sino mes aviat escarmentats)

#10 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 marzo 2007 - 11:05

Bé, derrota per 2-0 en un camp difícil, es cert, però la imatge donada per l'equip no em va agradar gens.

A les primeres parts les veiem a venir molt, ahir no vem xutar ni un cop a porteria en tota la primera meitat, només esperavem... I clar, anar amb 2-0 a la mitja part es un suicidi. Es clar que la 2ª vem jugar millor fins al minut 30, però en part perque el Lleida tmb va recular i va deixar el domini a proposit al Terrassa, que tot i així només va tenir un parell d'ocasions, les mateixes que el Lleida però les d'ells molt més clares. El resultat em sembla totalment just, i tot i que firmo un àrbitre com el d'ahir per al importntisim Terrassa - Alacant de la setamana que vé, no podem donar cap culpa al de negre aquest cop. En linies generals, el Lleida va ser molt superior.

De la mateixa forma que ens an fotre un bany al tarreny de joc, a les grades va ser totalment al revés. Estic fart de sentir que tenim una afició molt dolenta (en quant a nombrosa) quan juguem a casa, cosa que no nego. Però a fora som de lo millor de 2ªB. Falta molt pel dia que vegi una afició tant nombrosa com la nostra ahir (uns 250), i sobretot que amb un 2-0 a la mitja part irremuntable pel partit pessim que feien els nostres, estiguin tota la segona part animant com ahir es va fer, animant més que els locals, inclus acabat el partit, fins que van venir els mossos a fer-nos fora.

No res, simplement hem de veure que collons passa amb la defensa pq el nivell ha baixat molt.De totes formes, prefereixo tenir el baixón ara i tornar a agafar el bon futbol al final + play-offs, que no anar obrats i fer el que el Badalona.

Extret de www.futbolplus.com

Com a aficionat del Lleida estic d’acord que ens va fotre un bany a la grada i aquest bany va ser superior al acabar el partit. Va veure a la gent esperant al seus jugadors per animar-los tot i haver perdut ? Heu vist algun cop el mateix amb el Lleida ? Fa poc que segueixo al Lleida, però en aquest temps: MAI. És més, no recordo cap partit en que hi hagués tants espectadors desplaçats del Lleida com ahir del Terrassa. I només parlo d’ahir ja que si ho fem d’altres partits encara m’encoratjo més. Ah. Una cosa. Pot ser tindria que callar ja que als partits soc el que menys anima encara que hi sigui present.

#11 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 12:04

no crec que sigui culpa de cap desavinença, més aviat és una qüestió de CULTURA DEL FUTBOL.

Aqui Lleida miren d'atreure gent al camp i esque no saben com fer-ho perque regalen entrades i el jovent s'aborreix, perque a Lleida hem viscut grans anys de futbol, pero també molts anys D'ANTI-FUTBOL que han buidat les grades.

Jo no puc obligar a la gent, a veure el futbol com el veig jo, per això cada partit em deixo la pell animant perque algun dia m'agradaria veure això al camp d'esports: i els meus companys de RUDES LLEIDA ho veuen com jo, i ens aburreix criticar cada vegada que el DORADO la caga, nomes ens interessa animar.

I la única manera de volcar el jovent de la ciutat amb el futbol, es conseguir convertir el Gol Nord en una festa cada partit, que la gent vingui a animar i s'ho passi bé, perque si esperem que la gent pagui per veure el Lleida només pel Futbol ho portem clar, per això ya tenen el Barça. S'ha d'oferir algo diferent... i que la gent pugui viure el futbol al camp d'esports de manera diferent a veure-ho per la tele, o desde la general (perspectiva similar).

La visita a Osca podria ser un començament i animo a que tothom es tregui les vergonyes i animi com passa a Pamplona, Cadis, etc, perque es contagia, la gent s'ho passa bé i se sent part de algo, part del Lleida, algo diferent a veure el Barça per la tele, perque ets el 12.

#12 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 01:22

A mi també m'agradaria veure a tothom animar, (parlo per mi també :P)
però tinc moltisima vergonya de començar jo sola i que ningú em segueixi :oops: se que tindria que deixar la timidessa a un costat, però em costa molt :roll:

#13 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 02:05

Com a aficionat del Lleida estic d’acord que ens va fotre un bany a la grada i aquest bany va ser superior al acabar el partit. Va veure a la gent esperant al seus jugadors per animar-los tot i haver perdut ? Heu vist algun cop el mateix amb el Lleida ? Fa poc que segueixo al Lleida, però en aquest temps: MAI. És més, no recordo cap partit en que hi hagués tants espectadors desplaçats del Lleida com ahir del Terrassa. I només parlo d’ahir ja que si ho fem d’altres partits encara m’encoratjo més. Ah. Una cosa. Pot ser tindria que callar ja que als partits soc el que menys anima encara que hi sigui present.



Bueno això ho he dit i ho hem comentat moltes vegades... es el caràcter de les aficions i permet que et digui que estic totalment d'acord amb tu. que el Lleida abans a primera i fins i tot em remonto a abans el camp d'esports era una festa... però no sé que va passar que desde aquelles époques hi ha hagut un canvi radical. No m'estranya quan es fan entrevistes i se'ls hi pregunta als jugadors per l'aficció tots contesten que els hi agradaria veure més gent a la grada... i suposo que no s'atreveixen a dir: i que els animin més, tan a les verdes com a les madures.

#14 dap_1987

dap_1987

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 431 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 06:25

L'ambient del camp d'esport fot pena!!!!!!!

#15 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 07:23

no crec que sigui culpa de cap desavinença, més aviat és una qüestió de CULTURA DEL FUTBOL.

Aqui Lleida miren d'atreure gent al camp i esque no saben com fer-ho perque regalen entrades i el jovent s'aborreix, perque a Lleida hem viscut grans anys de futbol, pero també molts anys D'ANTI-FUTBOL que han buidat les grades.

Jo no puc obligar a la gent, a veure el futbol com el veig jo, per això cada partit em deixo la pell animant perque algun dia m'agradaria veure això al camp d'esports: i els meus companys de RUDES LLEIDA ho veuen com jo, i ens aburreix criticar cada vegada que el DORADO la caga, nomes ens interessa animar.

I la única manera de volcar el jovent de la ciutat amb el futbol, es conseguir convertir el Gol Nord en una festa cada partit, que la gent vingui a animar i s'ho passi bé, perque si esperem que la gent pagui per veure el Lleida només pel Futbol ho portem clar, per això ya tenen el Barça. S'ha d'oferir algo diferent... i que la gent pugui viure el futbol al camp d'esports de manera diferent a veure-ho per la tele, o desde la general (perspectiva similar).

La visita a Osca podria ser un començament i animo a que tothom es tregui les vergonyes i animi com passa a Pamplona, Cadis, etc, perque es contagia, la gent s'ho passa bé i se sent part de algo, part del Lleida, algo diferent a veure el Barça per la tele, perque ets el 12.


Apa noi, ves a dormir la mona que no pots ni aguantar-te dret xiquet :roll:

#16 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 08:08

no crec que sigui culpa de cap desavinença, més aviat és una qüestió de CULTURA DEL FUTBOL.

Aqui Lleida miren d'atreure gent al camp i esque no saben com fer-ho perque regalen entrades i el jovent s'aborreix, perque a Lleida hem viscut grans anys de futbol, pero també molts anys D'ANTI-FUTBOL que han buidat les grades.

Jo no puc obligar a la gent, a veure el futbol com el veig jo, per això cada partit em deixo la pell animant perque algun dia m'agradaria veure això al camp d'esports: i els meus companys de RUDES LLEIDA ho veuen com jo, i ens aburreix criticar cada vegada que el DORADO la caga, nomes ens interessa animar.

I la única manera de volcar el jovent de la ciutat amb el futbol, es conseguir convertir el Gol Nord en una festa cada partit, que la gent vingui a animar i s'ho passi bé, perque si esperem que la gent pagui per veure el Lleida només pel Futbol ho portem clar, per això ya tenen el Barça. S'ha d'oferir algo diferent... i que la gent pugui viure el futbol al camp d'esports de manera diferent a veure-ho per la tele, o desde la general (perspectiva similar).

La visita a Osca podria ser un començament i animo a que tothom es tregui les vergonyes i animi com passa a Pamplona, Cadis, etc, perque es contagia, la gent s'ho passa bé i se sent part de algo, part del Lleida, algo diferent a veure el Barça per la tele, perque ets el 12.


Apa noi, ves a dormir la mona que no pots ni aguantar-te dret xiquet :roll:


Que jo sapigi ell no ha faltat al respecte a ningu ni ha descualificat a ningu, serie d'agrair que cuidesis els teus comentaris una mica mes i no em vagis amb el rotllo de la sinseritat, que una cosa es ser sinser i l'altra mal educat i desagradable.

En referencia al que ha escrit ell doncs hi estic d'acord fa molts anys que soc soci i que no he vist grans espectacles al camp d'esports es evident que un club per molt important que sigi necessite de l'aficio pero quan aquesta aficio s'endu alguns que altres xascos normalment es senten desencantats, i els ultims anys hi han hagut diria jo mes xascos que alegries, juntament amb que l'afeccionat del lleida no es fidel doncs ens trobem amb el que hi ha avui, vistiti qui ens visiti el camp no s'emplene.

#17 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 08:21

jo també estic d'acord amb l'Espontani, pero per fer aixo caldria unió a gol nord.. cosa que ara mateix no hi ha per culpa de diferencies personals les quals desconec.

#18 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 08:42

preprareu les camares de fotos per a Osca. 8)

#19 Tomoyo_Lleida

Tomoyo_Lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 322 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 09:00

Jo tb estic d'acord , lo que cal és unió al Gol Nord! GRADA JOVE JA!

#20 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 10:51

els del terrassa tenen una aficio espectacular!!!

amb banderes i cantics ens guanyaven.

molt xula la nostra bandera catalana amb les tires




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos