Ir al contenido


Foto
- - - - -

Noticies


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
36 respuestas en este tema

#1 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 febrero 2007 - 11:47

Llibertat sota fiança de 500.000 euros per l'únic detingut per la mort del conseller delegat del Lleida

Jara també n'haurà de pagar 250.000 més en concepte de responsabilitat civil

El jutge ha decretat llibertat sota fiança de 500.000 euros per a l'únic detingut per la mort del conseller delegat de la Unió Esportiva Lleida. Josep Jara també haurà de pagar 250.000 euros més en concepte de responsabilitat civil i haurà de comparèixer periòdicament a la comissaria dels Mossos d'Esquadra. Així ho ha decidit aquest dilluns després de prendre-li declaració durant una hora. Aquest veí d'Alpicat, de 29 anys, està acusat d'un homicidi imprudent i lesions. De moment, ha ingressat a la presó perquè no ha pogut reunir els diners. La seva advocada ja ha anunciat que presentarà un recurs. Segons informa l'agència ACN, perquè considera que és una petició "desproporcionada" que el detingut no pot assumir.
Els fets van tenir lloc durant la matinada de dissabte en un local nocturn del carrer Teuleries. El conseller delegat del Lleida era amb uns amics quan va intentar mediar en una discussió. Carles Llobera va perdre la vida arran d'un tall a la jugular amb una copa trencada.

Emotiu funeral per Carles Llobera

L'església de Sant Agustí, al barri lleidatà de la Bordeta, s'ha omplert de gom a gom per donar l'últim adéu al conseller delegat de la Unió Esportiva Lleida. El temple s'ha quedat petit per acollir tota la gent que s'ha volgut unir al dolor de la família. Com ja va passar al tanatori, la representació més massiva era la del club blau, encapçalada pel seu president. Xavier Massana no podia reprimir les llàgrimes a l'acomiadar-se de qui ha estat amic seu. De fet, ell era present al local d'oci nocturn on va tenir lloc la baralla. També la plantilla al complet, i el seu tècnic, Esteban Vigo, ha volgut dir l'últim adéu a qui era conseller delegat del club des de fa menys d'un mes.

#2 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 20 febrero 2007 - 01:07

home, 500 mil euros de fiança ... es un munt de pasta, sobretot per fer-ho de manera involuntaria, el home aquet no es un perill per la societat, prouta carrega de consciencia tindra ell dintre seu.
No estic dient que no mereixi un càstig, ni que surti impune, sino que s'ha de ser just devant dels fets, i s'ha de pensar amb el cap.

#3 Chocobo

Chocobo

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 54 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 febrero 2007 - 01:18

Jo ho trobo perfecte!

En total 750.000 euros = 125 milions de pessetes.
Millor aixo que no pas 2 anyets a la presó i aire...
I si no te els kuartos, pos a la jaula fins k els tingui :P

(M'assembla que per fi, s'ha fet justícia)

#4 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 febrero 2007 - 01:23

La mort d'una persona no es pot pagar amb diners, cualsevol cantitat de diners sera masa poc per la pèrdua d'una persona.

#5 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 febrero 2007 - 05:48

(M'assembla que per fi, s'ha fet justícia)


Mai es farà justicia en aquest cas. La mort de Carles no es pot pagar, ni es pagarà mai en diners. Els diners no són res.

#6 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 20 febrero 2007 - 08:34

Jo es que això de les fiançes mai ho he entès. Si tens molts diners pots sortir de la presó mentre no es faci el judici? Aquesta justicia no té cap lògica.

Si tenen proves contundents i consideren que és perillós a la presó fins al judici i sinó en llibertat sota vigilància.

#7 xut

xut

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 143 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 febrero 2007 - 11:09

home, 500 mil euros de fiança ... es un munt de pasta, sobretot per fer-ho de manera involuntaria, el home aquet no es un perill per la societat, prouta carrega de consciencia tindra ell dintre seu.
No estic dient que no mereixi un càstig, ni que surti impune, sino que s'ha de ser just devant dels fets, i s'ha de pensar amb el cap.


el mata involuntariament?com es aixo?el talla amb el got i despres li fot patades cuan estava a terra, :twisted: :twisted:

#8 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 20 febrero 2007 - 01:46

Aquest tipus de baralla es veu en els bars o discoteques nocturns cada setmana i mai s'acabarà, segurament perque les persones portem ja aquest caràcter per naturalesa...

Pel que sembla aqui la mala sort ha jugat el paper més important i m'abstindré a opinar perque quan passen coses d'aquestes sempre hi ha qui parla més del compte o qui parla sense saber... entre ells la premsa.

El millor que es pot fer ara es donar ànims als implicats i començar a parlar del que tocaria normalment en aquest fòrum, que és el proper partit contra la Grama.

#9 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 febrero 2007 - 02:09

No entenc xq s'esborren missatges. El xen es amic meu i t'asseguro q si ell ha dit aixo no crec que es menteixi.
Crec que no es pot amagar la veritat, i menys la llibertat d'exspressio ja sigui o no veritat.

#10 dap_1987

dap_1987

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 431 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 febrero 2007 - 02:17

sempre borran comentaris. JA N'HI HA PROU!! LLIBERTAT D'EXPRESSIO!!

#11 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 20 febrero 2007 - 02:22

No entenc xq s'esborren missatges. El xen es amic meu i t'asseguro q si ell ha dit aixo no crec que es menteixi.
Crec que no es pot amagar la veritat, i menys la llibertat d'exspressio ja sigui o no veritat.


Bones.
No dubto del que digui xen, pero hem d´entendre que hi ha un mort pel mig, que està en via judicial, hi ha secret de sumari, i els diaris diuen coses diferents.
A part ha utiltzat paraules "no adecuades"

#12 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 20 febrero 2007 - 02:28

sempre borran comentaris. JA N'HI HA PROU!! LLIBERTAT D'EXPRESSIO!!


Bones..

Si t´insulto tambè es llibertat d´expressió??

Només demano una mica de respecte, hi ha un mort pel mig, i molta gent patint.... :cry:

#13 david230

david230

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 febrero 2007 - 04:01

xut k collons estas dien...si no saps com va ser millor calla.
s'ha demostrat k va ser involuntari, akestes dos persones van anar a separar una discussió i per una empenta, el got(d'un vidre molt fragil) va anar a parar al coll del llobera.l'acte va ser totalment involuntari.

Llobera descansa en pau.

#14 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 febrero 2007 - 04:22

Doncs espero que les empreses que manufacturen aquest tipus de copes de vidre en preguin nota. O millor encara, espero que els pubs i discoteques facin servir gots més gruixuts i no tan perillosos... Perquè no pot ser que l'eina que fas servir per veure es converteixi en un arma mortal per a tu.

#15 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 febrero 2007 - 04:22

AL final la veritat es sabrá. I aqui cap moderador podrà callar ho.

#16 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 20 febrero 2007 - 06:01

AL final la veritat es sabrá. I aqui cap moderador podrà callar ho.


tranquil que aqui no juguem a fer d' "Urdacis", per lo demes, jo nse se de quins missatges borrats parleu, pero si els han borrat es per alguna cosa, i com be diu el munguit, aixo no es per pendreseu a catxondeo com pot pasar en altres posts, que cadascu doni la seva opinio pero dins uns limits (que es denominen llibertat d'expessió) i allo que dius de les patades, sincerament no en tinc ni puta idea, perque no estava alli, aixi que com la majoria em baso amb el que diu la premsa, i com be diu l'Espontani lo que va pasar divendres, per desgracia, es el pa de cada dia en moltes discoteques, pubs i bars, i penso que a qualsevol li pot passar, se t'enva l'olla quan estas mamat per X raons, i provoques un incident que despres et dones compte de que t'ha sobrepassat, i et trobes en una situació que ni en el teu pitjor malson t'imaginaves.

Es la meva opinio, i els que algun cop ens hem trobat en merders d'aquestos ja sabem el que pot pasar sense que et donis compte (tant en un bar com en un camp de futbol).

#17 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 febrero 2007 - 07:02

A veure Shinji, si jo nomes he dit que confirmava el que deia un altre forero, res mes. Ni hi havia insults ni res.

Entenc, que s hagin borrat el meu post i el del altre company, per les raons que siguin, d acord que potser començar a revelar detalls del que va passar potser no es oportú. I per aixo, no m enfado. Pero no entenc perque no es dona cap explicació, i es fa d amagades.

No costa res, enviar un privat, donant la cara com a moderador i donant explicacions de perque es borra un post. Perque suposo que ens mereixem una explicacio no?

Perque aqui la sensacio que hem queda es de que el moderador: "ala, aquest post no m agrade, el borro, i que li donguin pel ***".
Una explicació que no som animals.

#18 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 febrero 2007 - 07:08

xut k collons estas dien...si no saps com va ser millor calla.
s'ha demostrat k va ser involuntari, akestes dos persones van anar a separar una discussió i per una empenta, el got(d'un vidre molt fragil) va anar a parar al coll del llobera.l'acte va ser totalment involuntari.

Llobera descansa en pau.


Tens tota la raó, estic amb tu, va ser involuntari i perfectament com ho has explicat tu David230 i segons el que jo també he sentit als mitjans de comunicació explicats per aquests fets.

750.000 euros de fiança????Apa apa apa, pffffff, mare de Deu Santissima i de nostre Senyor.....Però si son 125 kilos!!!!Per mi el jutge s'ha passat un ou!!I després violacions i altres delictes més greus amb 4 dies ja estàn al carrer.....Justicia=0!!!!!

I lo que diu el Shinji01 te tota la raó, les baralles, discussions i agressions nocturnes en pubs, discoteques o el que siguin, es lo més frequent que hi ha, es el pà de cada dia tristement (de cada nit, millor dit...).
Amb lo que l'he liat jo de vegades aquests 750.000 euros que li han caigut al Jara aquest són calderilla :roll: :oops:

P.D:Estic amb tots els usuaris d'aquesta web que reclamen més llibertat d'expressió que no n'hi ha gens.Munguit i companyia manipulen els posts de mala manera i esborren els que els dona la gana :evil:
LLIBERTAT D'EXPRESSIÓOOOOOOOOOO COLLONSSSSSSS!!!! :evil:

#19 mister

mister

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 febrero 2007 - 07:28

Tornant al tema, i deixant de banda el cara cara.
Hi han un parell de qüestions que no entenc.
Com pot ser que un got o un bossi surtin volant sols?
I si han sortit volant sols han d'anar amb molta força per talla la yugular?
O deixo aqui...

#20 david230

david230

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 febrero 2007 - 10:59

avere...en una discussio solen haver empentes i moments de tensió...la seva intencio era separar, ja k ell no estava implicat en la discussio, llavors a causa d'unes empentes, el got molt fragil va anar a parar al coll i es va trencar provocant el tall a la yugular..va ser involuntari.
si ho voleu entendre be i sino tambe..




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos